news-background
news-background

تیموتی شالامی می‌گوید جنیفر لارنس از همکاری با او در فیلم Don't Look Up لذت نبرده است

شالامی می‌گوید فیلمبرداری «بالا را نگاه نکنید» برای لارنس آزاردهنده بوده است.

«تیموتی شالامی» دو فیلم «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) «دنی ویلنوو» و «وانکا» (Wonka) «پل کینگ» را در سال ۲۰۲۳ داشت و در همین اثنا در فیلم کوتاهی برای «شنل» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» مقابل دوربین رفت. «تلماسه ۲» با ادامه اعتصاب بازیگران به سال آینده موکول شد اما شالامی همچنان باید خودش را برای بازی در نقش «باب دیلن» در «کاملاً ناشناخته» (A Complete Unknown) آماده کند.

این بازیگر ۲۷ ساله در مصاحبه با «جی‌کیو» می‌گوید از بیکار بودن بیزار است. او توضیح می‌دهد که در پاندمی کووید برای بازی در نقش کوتاهی در کمدی تلخ «بالا را نگاه نکنید» (Don't Look Up) «آدام مک‌کی» زمان بیشتری در قرنطینه بوده تا در مقابل دوربین. او پس از سفر به بوستون در سال ۲۰۲۰ باید دو هفته قرنطینه می‌شد و به همین دلیل با حضور در محل فیلمبرداری مشتاق ارتباط با انسان‌ها بوده است. اما اشتیاق او بعضی از همبازیانش از جمله «جنیفر لارنس» را خوش نیامده است.

شالامی می‌گوید: «وقتی که [پس از دو هفته قرنطینه] به محل فیلمبرداری رسیدم پر از انرژی بودم. همان روزی بود که جنیفر گفت همکاری با من و لئو [دی‌کاپریو] آزاردهنده‌ترین روز زندگی‌اش را می‌سازد.»

لارنس پیش‌تر فاش کرده بود که در زمان فیلمبرداری «بالا را نگاه نکنید» به ماریجوانا روی آورده. او اضافه کرد که در آن زمان سوژه شوخی همکارانش شده است: «یک هدف واقعی بودم. همه با من شوخی می‌کردند... به گمانم چون نشئه بودم. شوخی با چنین فردی راحت است.»

او در مصاحبه دیگری گفته بود که رپ‌خوانی در یکی از صحنه‌های فیلم «وحشتناک» بوده است: «وحشتناک بود چون در یک ساختمان بزرگ بودم و در فضا سکوت حکمفرما بود. هیچ‌کس را نمی‌شناختم و باید «وو-تنگ کلن» می‌خواندم. وحشت‌آور بود. اما بعد دیدم تنها پنج ثانیه‌اش در فیلم قرار گرفته. ای کاش از پیش می‌دانستم. بدترین روز زندگی‌ام بود.»

در زمان فیلمبرداری «بالا را نگاه نکنید» گزارش شده بود که لارنس دچار مصدومیت شده و یک انفجار برنامه‌ریزی‌شده اطراف چشم او را زخمی کرده است. تولید این پروژه چندین مرتبه به دلیل پاندمی کووید-۱۹ با تأخیر مواجه شده بود.

«مریل استریپ»، «کیت بلانشت»، «راب مورگان»، «جونا هیل»، «هیمش پاتل»، و «آریانا گرانده» دیگر بازیگران آن فیلم بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید