news-background
news-background

سریال Elite با فصل هشتم به پایان می‌رسد

«نخبه» با فصل هشتم به پایان خواهد رسید.

نتفلیکس تأیید کرد که سریال نوجوانانه و اسپانیایی زبان «نخبه» (Elite) با فصل هشتم به پایان می‌رسد. فصل هفتم این سریال ۲۰ اکتبر پخش خواهد شد.

فیلمبرداری فصل هشتم «نخبه» که در ماه ژوئیه تأیید شده بود آغاز شده اما زمان پخش آن در حال حاضر نامشخص است. «کارلوس مونترو» پدید‌آورنده سریال در کنفرانس مطبوعاتی فصل هفتم پایان سریال با فصل هشتم و در «اوج» را تأیید می‌کند.

او می‌گوید: «در حال فیلمبرداری فصل هشتم هستیم که فصل آخر «نخبه» خواهد بود. در اوج تمام شد. جیمی [واکا شورانر فصل هفتم]، نتفلیکس و من فکر کردیم که وقت پایان فرارسیده. در کمال تأسف پایان سریال را به اطلاع شما می‌رسانم چرا که در طول چندین سال بی‌نظیر با بازیگران شگفت‌انگیزی آشنا شدم، با همه کارگردانانی که تمایل داشتم همکاری کردم و توفیق این را داشتم که با ماریبل [وردو بازیگر «و همین‌طور مادرت» (Y tu mamá también)] در دو فصل اخیر همکاری کنم.»

این سریال نوجوانانه داستانی در مدرسه شبانه‌روزی «لاس انسیناس» روایت می‌کند. عشق، هم‌خوابگی، حسادت، و انتقام مضامینی است که در این سریال کاویده شده است. در فصل هشتم چهره‌های جدیدی از جمله «آنه روت» و «نونو گایه‌گو» نقش‌آفرینی می‌کنند در حالی که «مینا الحمانی» که در سه فصل اول ظاهر شده بود نقش نادیا را تکرار خواهد کرد.

دیگر بازیگران سریال «آندر پوچ»، «کارمن آروفات»، «آلوارو د خوانا»، «آنا بوکسا»، «الکس پاسترانا»، «آندره لامولیا»، «والنتینا زنره»، «کارلا دیاز»، «مارتینا کاریدی»، «آدام نورو» و «مانو ریوس»، «میرلا بالیچ»، «فرناندو لیندز»، «گلب آبروسیموف»، «ایوان مندس»، «آلخاندرو آلباراسین» و «ماریبل وردو» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید