news-background
news-background

آستین باتلر: تام هاردی تا آخرین لحظه فیلمبرداری Bikeriders شوخی می‌کرد

باتلر و هاردی در فیلم «موتورسواران» همکاری کرده‌اند.

«آستین باتلر» می‌گوید «تام هاردی» او را در زمان فیلمبرداری «موتورسواران» (The Bikeriders) شگفت‌زده کرده است. این فیلم به کارگردانی «جف نیکلز» که ظهور و سقوط یک باشگاه موتورسواری را در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌کند با ادامه اعتصاب بازیگران هالیوود از تقویم اکران دیزنی حذف شده است.

باتلر در مصاحبه با «جاش برولین» برای مجله «اینترویو» می‌گوید: «پس از فیلم‌های تماشایی «الویس» (Elvis) و «تلماسه» (Dune) و بازی در نقش شخصیت‌هایی که با من خیلی تفاوت داشتند، اینکه می‌توانستم در فیلمی بازی کنم که – فیلم «موتورسواران» صمیمانه بود. باید در کنار موتورهای غران و بوی گریس وقت می‌گذراندیم. بازی در فیلمی که مستقل‌تر به نظر می‌رسید و حضور در آن فضا خوشایند بود. اما یکی از مائلی که پیش‌تر به آن فکر می‌کردم، وقتی که درباره استراحت در محل فیلمبرداری حرف می‌زدید، این بود که «تام هاردی» من را غافلگیر کرد. تصور می‌کردم که او یک خرس خاکستری، و همیشه جدی باشد. اما در واقع، او یکی از شوخ‌ترین آدم‌هایی است که به عمرم دیده‌ام. او تا وقتی که می‌گفتند اکشن شوخی می‌کرد و بعد به جدی‌ترین فردی تبدیل می‌شد که به عمرتان دیده‌اید.»

باتلر اضافه می‌کند که از هاردی درس‌های زیادی آموخته است: «من را به یاد ماجراهایی انداخت که درباره [مارلون] براندو شنیده بودم، با فیلمبردار گفت‌وگو می‌کرد تا وقتی که می‌گفتند اکشن.»

دیزنی و قرن بیستم قرار بود این فیلم را ۱ دسامبر اکران کنند اما شکست مذاکرات تهیه‌کنندگان و اتحادیه بازیگران سبب شد که استودیوها آن را از تقویم اکران حذف کنند. «موتورسواران» اولین بار در جشنواره تلیوراید اکران شد. «مایکل شنان، «مایک فیست»، و «نرمن ریداس» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید