news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Eileen با بازی آن هاتاوی و توماسین مک‌کنزی

فیلم «آیلین» در ماه دسامبر اکران خواهد شد.

اولین تریلر رسمی فیلم «آیلین» (Eileen) با بازی «آن هاتاوی» و «توماسین مک‌کنزی» رونمایی شد. «آیلین» اولین بار در جشنواره ساندنس گذشته اکران شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. استودیوی نئون این فیلم را خریداری کرده و در ماه دسامبر اکران می‌کند. امتیاز «آیلین» در «راتن تومیتوز» در حال حاضر به ۸۹ درصد می‌رسد.

این فیلم به کارگردانی «ویلیام الدروید» از رمانی به همین نام نوشته «آتوسا مشفق» اقتباس شده و داستانی در زمستان سال ۱۹۶۴ ماساچوست روایت می‌کند، وقتی که یک منشی جوان به نام آیلین در محل کارش زندان فریفته یک وکیل می‌شود. رابطه این دو با فاش شدن رازی در مورد ربکا چرخشی غیرمنتظره پیدا می‌کند. علاوه بر هاتاوی و مک‌کنزی، «شی ویگام»، «مارتین آیرلند» و «اوون تیگو» در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

هاتاوی پیش‌تر در مصاحبه با «ددلاین» گفته بود که چرا به این فیلم ملحق شده است: «در این فیلم بازی کردم چون هوادار ویل [الدروید] بودم. فیلم «لیدی مکبث» (Lady Macbeth) او [با بازی «فلورنس پیو»] را دیده بودم و احتمالاً مثل بسیاری فکر کردم که تازه‌ترین اثری است که پس از مدت‌ها نگاه کرده‌ام. بنابراین وقتی فیلمنامه «آیلین» به دستم رسید تمایل داشتم که پاسخ مثبت بدهم.»

او اضافه می‌کند: «فیلمنامه را در خوانش اول خیلی چالش‌برانگیز یافتم. خیلی تلخ و خیلی طنزآمیز اما یک فیلمنامه دشوار. بسیار هوشمندانه است. در واقع به شکلی غیرمعمول هوشمندانه است، بنابراین لازم بود که آن را چند بار بخوانم تا شروع کنم به درک کردنش.»

«آیلین» ۱ دسامبر به صورت محدود و ۸ دسامبر در سراسر آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید