news-background
news-background

تونی استارک در «دنیای سینمایی مارول» امروز ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ می‌میرد

«مرد آهنی» در خط زمانی «دنیای سینمایی مارول» در چنین روزی می‌میرد.

«تونی استارک» یا «مرد آهنی» (Iron Man) با بازی «رابرت داونی جونیور» بر اساس وقایع «دنیای سینمایی مارول» در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) امروز (۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) با بشکنی مرگبار در نبرد با تانوس جانش را از دست می‌دهد.

اعضای «انتقام‌جویان» در آن فیلم پس از جمع‌آوری «سنگ‌های بی‌نهایت» با سفر در زمان برای دومین بار مقابل «تانوس» صف‌آرایی کردند تا بشکن او در «جنگ بی‌نهایت» (Infinity War) را خنثی کنند. «مرد آهنی» پس از بشکن با دستکش تانوس ارتش او را از بین برد و دنیا را نجات داد اما این بهای این بشکن از دست دادن جانش بود. داونی جونیور اولین بار در فیلم «مرد آهنی» این نقش را بازی کرده بود پس از اکران «آخر بازی» تا ۷۵ میلیون دلار دستمزد گرفت. در آن زمان گزارش شد که مارول و دیزنی با «آخر بازی» بیش از ۹۰۰ میلیون دلار سود کرده‌اند.

داونی جونیور که به تازگی در «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان دیده شده، پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک تایمز» اعتراف کرده بود که نگران لطمه فیلم‌های مارول به مهارت‌های بازیگری‌اش بوده است: «بله. صد در صد، و می‌دانستم که بی‌علت نبوده وقتی «کریستفر نولان» من را تحسین می‌کرد [و می‌گفت] بیا روی توانایی‌های دیگری که داری کار کنیم، اما به این شکل که به سراغ کارهایی که معمولاً می‌کنی نرویم.»

فیلم «انتقام‌جویان» بعدی مارول «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) به کارگردانی «دستین دنیل کرتون» است که در حال حاضر به مه ۲۰۲۶ موکول شده است. دنباله این فیلم تحت عنوان «انتقام‌جویان: جنگ‌های سری» (Avengers: Secret Wars) یک سال بعد اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۳:۰۵

عشق ، تنها کسی ک به خاطرش مارول رو دیدم همین بود 👌❤️

نمایش اسپویل