news-background
news-background

مارتین اسکورسیزی می‌گوید برای ساختن Killers Of The Flower Moon از فیلم‌های آری استر الهام گرفته است

اسکورسیزی از سال‌ها قبل آثار استر را ستایش کرده است.

«مارتین اسکورسیزی» می‌گوید فیلم سه ساعته «قاتلین ماه گل» (Killers Of The Flower Moon) با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «لیلی گلدستون» و «رابرت دنیرو» را از آثار «آری استر» الهام گرفته است. این فیلمساز در مصاحبه با «آیریش تایمز» می‌گوید فیلم‌های این کارگردان به‌ویژه «میدسامر» (Midsommar) و «بو می‌ترسد» (Beau Is Afraid) بر روند «قاتلین ماه گل» بی‌تأثیر نبوده‌اند.

اسکورسیزی می‌گوید: «سبک و روند فیلم‌های خوب ژانر وحشت مثل «میدسامر» یا «بو می‌ترسد» آری استر را خیلی دوست دارم. روند پیشرفت آن فیلم‌ها به فیلم‌های درجه بی وال لیوتن، «آدم‌های گربه‌ای» (Cat People) ژاک تورنر یا «با یک زامبی پیاده‌روی کردم» (I Walked With a Zombie) برمی‌گردد. کمی کند‌تر پیش می‌رود. کمی آرام‌تر.»

این کارگردان می‌گوید: «بسیار نگران ورود صحنه‌های غیرروایی به داستان، صحنه‌هایی که با فرهنگ اوسیج در ارتباط است بودم – حذف نکردن صحنه‌های مرتبط با سنت‌ها، مثل نامگذاری نوزاد، خاکسپاری و ازدواج – تا بتوانیم کمی بیشتر این آدم‌ها را درک کنیم. تردیدی نداشتم که بسیاری از مردم حاضرند خودشان را غرق در این دنیای فیلم کنند. باید از فرصت‌ها استفاده کرد. در این سن، چه می‌شود کرد؟»

اسکورسیزی در چند مصاحبه اخیرش بحث مرگ را پیش می‌کشد. او پیش‌تر به «جی‌کیو» گفته بود: «و اگر بتوانم انرژی ذخیره کنم، اگر خدا بخواهد، چند فیلم دیگر بسازم، شاید یکی دیگر، و دیگر کافی است، متوجه‌اید؟ بیش از آن نمی‌توانم پیش بروم. باید به حرکت ادامه داد تا وقتی که دیگر نمی‌توانید.»

این هفته پوستر جدیدی از «قاتلین ماه گل» منتشر شد که توسط «ادی رونهورس» سفیر قبیله اوسیج طراحی شده بود. پوسترهای قبلی این فیلم که بر روی دی‌کاپریو و دیگر ستارگان تأیید داشت با انتقاد مواجه شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید