news-background
news-background

رایان جانسون می‌گوید نگارش فیلمنامه Knives Out 3 را شروع کرده است

فرایند نگارش «چاقوکشی ۳» آغاز شده است.

«رایان جانسون» نویسنده فیلم‌های «چاقوکشی» (Knives Out) در مصاحبه جدیدی با «رپ» فاش می‌کند که با پایان اعتصاب نویسندگان نگارش فیلمنامه قسمت سوم (Knives Out 3) را شروع کرده است. «دنیل کریگ» در این فیلم‌ها نقش کارآگاهی به نام «بنوا بلانک» را بازی می‌کند و تنها بازیگر ثابت این چندگانه در قسمت اول و دوم (A Knives Out Mystery) بوده.

جانسون می‌گوید: «در حال شکل‌گیری است. بدیهی است که در طول اعتصاب نمی‌توانستم کار کنم، اما حالا که به پایان رسیده، با تمام قدرت پیش می‌روم. مبنا و زمان وقوع داستان مشخص شده، فیلم را در ذهنم دارم. مسئله فقط نوشتن اثر لعنتی است.»

کارگردان «آخرین جدای» پیش‌تر درباره تولید دنباله‌ها به پادکست «فیلم‌کست» گفته بود: «پس از فیلم اول، فکر می‌کنم مردم می‌دانستند که «چاقوکشی» را دوست دارند [اما] لزوماً به اندازه کافی از شخصیت «بنوا بلانک» شناخت نداشتند. فکر می‌کنم نگاه‌های پرسشگرانه‌ای دریافت کردیم. و من می‌خواستم همه کسانی که «چاقوکشی» را دوست داشتند بدانند که [«گلس آنین»] فیلم بعدی برای آن‌هاست. بنابراین کاملاً و صد در صد موافق [تولید دنباله] بودم.»

او اضافه می‌کند: «با در دسترس بودن نتفلیکس و اینکه حس می‌کنم افراد بسیار زیادی فیلم را دیده‌اند و وارد فرهنگ آن‌ها شده، نزدیک‌تر شده‌ایم به زمانی که بتوانیم «داستان معمایی بنوا بلانک» را بسازیم و مردم بدانند که از چه حرف می‌زنیم.»

نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ با یکی از گران‌قیمت‌ترین قراردادهای تاریخ صنعت فیلمسازی که به ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون دلار می‌رسید سفارش ساخت دو دنباله دیگر را به جانسون داد. «چاقوکشی» در فصل اهدای جوایز سال ۲۰۲۰ نامزد گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین بازیگر مرد برای کرگ، بهترین بازیگر زن برای «آنا د آرماس» و بهترین نویسندگی فیلمنامه اریجینال برای جانسون شد. کارآگاه «بنوا بلانک» در «گلس آنین: معمای چاقوکشی» که اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر شد به یونان سفر کرد. «کاترین هان»، «ایتان هاک»، «ادوارد نورتون»، «کیت هادسون»، «جنل مونی»، «دیو باتیستا»، «لزلی اودوم جونیور»، «جسیکا هنویک» و «مدلین کلاین» دیگر بازیگران این دنباله بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید