news-background
news-background

متیو وان ریبوت Kick-Ass و Kingsman 3 را تأیید کرد

وان می‌گوید در سال ۲۰۲۴ قسمت سوم فیلم‌های «خفن» و «کینگزمن» را می‌سازد

«متیو وان» شنبه این هفته در کامیک کان نیویورک تأیید کرد که ریبوت کمدی ابرقهرمانی «خفن» (Kick-Ass) و «کینگزمن ۳» (Kingsman 3) در دست ساخت است.

تولید «کینگزمن ۳» با «تارون اجرتون» پیش‌تر گزارش شده بود اما پیشرفت نکردن پروژه باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی درباره لغو شدنش به وجود آید. با توجه به ادامه اعتصاب بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA)، انتظار نمی‌رود این پروژه تا پایان سال جاری میلادی فیلمبرداری شود اما وان می‌گوید این فیلم و یک دنباله دیگر برای «خفن» هنوز لغو نشده‌اند.

وان می‌گوید: «سال آینده ریبوت «خفن» را می‌سازیم، اما کاملاً... به زیبایی قسمت اول است اما کاملاً متفاوت و بازتاب‌دهنده زمانه‌ای که در آن هستیم.»

او در کامیک کان پیرامون «کینگزمن ۳» اضافه می‌کند: «وقت عجیبی است برای فعالیت در صنعت فیلمسازی. ما فیلم نمی‌سازیم، اما این داستان جداگانه‌ای دارد. دوران سختی است و... سال آینده ما «خفن» را ریبوت می‌کنیم و «کینگزمن ۳» را می‌سازیم.»

وان ادامه می‌دهد: ««خفن» به شکلی درک مردم از فیلم‌های ابرقهرمانی را در آن زمان تغییر داد. بنابراین ما یک بار دیگر همین کار را خواهیم کرد، هیچ‌یک از شخصیت‌های فیلم قبلی برنمی‌گردند. دوست داریم بعد از ریبوت آن‌ها را برگردانیم، اما این ریبوت، تمایزهایی دارد که نمی‌توانم درباره آن‌ها حرف بزنم.»

«کلوئی گریس مورتس» در مصاحبه با «جیمی فالن» گفته بود که حاضر است برای «خفن ۳» بازگردد: «فکر می‌کنم که خیلی دوست داشته باشم در «خفن ۳» بازی کنم. فکر می‌کنم خیلی جذاب خواب بود که ببینیم «هیت-گرل» چه راهی در پیش می‌گیرد، و اینکه به عنوان یک بزرگسال چه وضعی دارد. اما باید فیلمی بی‌نقص باشد. احساس می‌کنم که باید شامل همه بشود، آرون تیلور جانسون و کریس مینتس-پلس و تمامی اعضای گروه.»

قسمت اول «خفن» در دهه ۲۰۱۰ به یک فیلم کالت ابرقهرمانی تبدیل شد اما دنباله آن (Kick-Ass 2) به سختی از فروش ۶۰ میلیون دلاری گذشت. فیلم‌های «کینگزمن: سرویس مخفی» (Kingsman: The Secret Service) و «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) که هر دو توسط «متیو وان» کارگردانی شدند در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. فیلم «مردان شاه» (The King's Man) پیش‌درآمدی برای این فیلم‌ها بود و در سال ۲۰۲۱ اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید