news-background
news-background

سریال Afterparty پس از دو فصل در اپل تی‌وی پلاس کنسل شد

اپل تی‌وی+ فصل سوم «افترپارتی» را نمی‌سازد.

فصل سوم سریال «افترپارتی» (Afterparty) در اپل تی‌وی+ ساخته نخواهد شد اما ممکن است شبکه دیگری سفارش ساخت یک فصل دیگر از این مجموعه تلویزیونی را صادر کند. «کریس میلر» نویسنده و کارگردان سریال و به همراه «فیل لرد» تهیه‌کننده این مجموعه است.

داستان سریال در مورد یک کارآگاه با بازی «تیفاین هدیش» است که رد پای یک قاتل زنجیره‌ای در یک مهمانی دیدار مجدد دانش‌آموزان سابق یک دبیرستان را دنبال می‌کند. فصل دوم پرونده قتلی در یک مراسم عروسی را روایت کرد وقتی که همه مهمانان به مظنون تبدیل شدند. دیگر بازیگران فصل اول «زویی چائو»، «سم ریچاردسون»، «بن شوارتس»، «ایلانا گلیزر»، «دیو فرانکو» و «جیمی دمتریو» بودند.

فصل اول سریال «افترپارتی» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۹ درصد و از مخاطبین امتیاز ۷۲ درصد و فصل دوم که یک ماه پیش به پایان رسید امتیاز ۹۵ درصد بر اساس ۳۸ نقد را دریافت کرد.

میلر در باره فصل احتمالی سوم به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «میزان غافلگیرکننده‌ای از ژانرها و رازها و گره‌ها و واژگون‌سازی‌ها و موقعیت‌های پراحساس وجود دارند که هنوز نکاویده‌ایم. نمی‌خواهم چیزی را در صورت ساخته شدن فصل بعدی اسپویل کنم. اما این را می‌گویم که پیش از اعتصاب، حرف‌های زیادی در این خصوص زده شده و مسائل زیادی برای بررسی وجود دارند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید