news-background
news-background

تریلر جدید Pain Hustlers: نیمه تاریک صنعت داروسازی

کارگردان «هری پاتر» نیمه تاریک صنعت داروسازی را با «سوداگران درد» به تصویر کشیده است.

نتفلیکس تریلر جدیدی برای فیلم «سوداگران درد» (Pain Hustlers) با بازی «امیلی بلانت»، «کریس اوانز» و «اندی گارسیا» رونمایی کرد. «دیوید ییتس» که چند فیلم «هری پاتر» (Harry Potter) را در کارنامه دارد نیمه تاریک کمپانی‌های داروسازی را به تصویر کشیده است. پیش‌تر گزارش شده بود که نتفلیکس برای پخش این فیلم بیش از ۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است.

داستان این فیلم به نویسندگی «ولز تاور» در مورد زنی به نام «لیزا دریک» است که به استارت-آپ داروسازی‌اش کمک می‌کند اما وقتی این کمپانی به موفقیت می‌رسد، درهای توطئه را به روی خود گشوده می‌بیند. این فیلم که اثری شبیه به «رکود بزرگ» (The Big Short)، «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) و «کلاهبرداری آمریکایی» (American Hustle) توصیف شده در ماه اکتبر پخش خواهد شد.

ییتس در مصاحبه «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «مدت خیلی زیادی را مقابل پرده‌های سبز استودیوها گذراندم تا محیطی عظیم و مخلوقاتی باورنکردنی را خلق کنم. بنابراین این فیلم مثل بازگشت به ریشه‌هایش خود بود. به خیلی قبل برمی‌گردد.» او اضافه می‌کند: «همیشه مجذوب فروشندگان و کارهایی که می‌کنند بوده‌ام و جنبه‌های اخلاقی صنعت داروسازی وقتی برای پول درآوردن کلاهبرداری می‌کنند.»

بلانت اخیراً در فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» دیده شده در حالی که اوانز در «روح‌شده» (Ghosted) مقابل «آنا د آرماس» نقش‌آفرینی کرده و «رد وان» (Red One) را در مرحله پس از تولید دارد.

فیلم «سوداگران درد» ۲۰ اکتبر به صورت محدود در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌شود و از ۲۷ اکتبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید