زمان مطالعه: ۲ دقیقه
پینک: ترانه ساختن برای «باب اسفنجی» اشتباه بود
خواننده برنده گرمی ترانه ساختن برای «باب اسفنجی شلوار مکعبی» را یک اشتباه میداند.
«پینک» میگوید انتشار ترانه «اسکروی داریم» (We’ve Got Scurvy) برای «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (SpongeBob SquarePants) را یک «اشتباه واقعی» میداند.
این خواننده برنده گرمی در مصاحبه با «لسآنجلس تایمز» بهترین و بدترین سینگلهای خود را مرور کرده است. او «که چه» (So What) و «مهمانی را شروع کن» (Get the Party Started) را بهترین ترانههای خود میداند اما میگوید «اسکروی داریم» و «عشق حقیقی» (True Love) در میان بدترین آثارش قرار میگیرند.
«اسکروی داریم» درباره بیماری اسکروی است که اغلب دریانوردان به آن مبتلا میشوند. پینک هنگام مرور بدترین آثار خود به یاد میآورد: «صبر کنید، آن ترانه «باب اسفنجی» را بیرون دادم – «اسکروی داریم». ای کاش هرگز این کار را نکرده بودم. یک اشتباه واقعی بود.»
این ترانه در اپیزود «حقیقت یا مکعب» (Truth or Square) گنجانده شد و پینک موزیک ویدیویی برای آن فیلمبرداری کرد و لباس دزدان دریایی را پوشید. در بخشی از این ترانه پینک میخواند: «لثههای ما سیاه شده. دندانهای ما میافتد. پشت ما لکه دارد، پس دست بزن و فریاد بکش. ما اسکروی داریم. ویتامین سی میخواهیم.»
سریال «باب اسفنجی شلوار مکعبی» به تازگی سفارش ساخت فصل پانزدهم را از شبکه نیکلودین دریافت کرده است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید