news-background
news-background

شوخی جیمی کیمل با درگیری کارداشیان‌ها پیش از بازگشت به برنامه Jimmy Kimmel Live

کیمل با درگیری لفظی کیم و کورتنی کارداشیان شوخی کرد.

«جیمی کیمل» بازگشت خود به برنامه شبانه خود (Jimmy Kimmel Live) پس از پایان اعتصاب نویسندگان را با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام جشن گرفت. او در این ویدیو گفت‌وگویی با «کیم کارداشیان» را شبیه‌سازی کرده است.

«کیم کارداشیان» در واقع در برنامه «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) در حال گفت‌وگو با «کورتنی کارداشیان» پیرامون یک چت گروهی موسوم به «کورتنی نیست» بحث می‌کند که در آن همه اعضای خانواده کارداشیان به جز کورتنی حضور دارند. کورتنی در پایان گفت‌وگو به کیم می‌گوید: «عفریته لعنتی من از تو متنفرم.»

کیمل این گفت‌وگو را دستمایه طنز قرار داده و خود را در حال مکالمه تلفنی با «کیم کارداشیان» نشان می‌دهد. کمدین به کارداشیان می‌گوید با پایان اعتصاب نویسندگان از دوشنبه این هفته به برنامه‌اش بازمی‌گردد. کارداشیان با تردید می‌پرسد: «الان خوشحالی؟»

کیمل می‌گوید البته که خوشحال است و می‌پرسد چرا به نظر می‌رسد که کارداشیان خوشحال نیست. کارداشیان پاسخ می‌دهد که «چرا نباید برای تو خوشحال باشم؟» اما ظاهر او را زیر سؤال می‌برد.

کیمل که جین دهه نودی پوشیده با تعجب جواب می‌دهد: «از لباس پوشیدن من خوشت نمی‌آید؟ چه اشکالی دارد؟ تو و کلوئی و کندان و کورکی تا به حال پشت سر من حرف زده‌اید؟» کارداشیان می‌گوید: «ما پشت سر همه حرف می‌زنیم.» کیمل می‌گوید: «درباره آن وقتی که در استودیوی یونیورسال شلوارم را [سانسور شده] حرف زده‌اید؟ تو یک عفریته‌ای!»

در اپیزود دوشنبه شب برنامه کیمل «آرنولد شوارتزنگر» حضور پیدا خواهد کرد. «کتی گریفین»، «واندا سایکس» و «دکس شپرد» دیگر مهمانان برنامه در طول این هفته خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید