news-background
news-background

تریلر مستند Planet Earth III با آهنگسازی هانس زیمر

اولین تریلر فصل سوم «سیاره زمین» منتشر شد.

بی‌بی‌سی آمریکا از اولین تریلر مستند «سیاره زمین ۳» (Planet Earth III) با گویندگی «سر دیوید آتنبرو» رونمایی کرد. فصل اول این مستند در سال ۲۰۰۶ و فصل دو در سال ۲۰۱۶ پخش شده بود.

«هانس زیمر» آهنگساز برنده اسکار موسیقی متن و «ری» موزیسین بریتانیایی قطعه «مادر طبعیت» را برای فصل ساخته‌اند. «ری» می‌گوید: «من هوادار «سیاره زمین» هستم، و سال‌ها به شکل متعصبانه‌ای تماشایش کرده‌ام، بنابراین فرصتی که به من داده شده حتی واقعی به نظر نمی‌رسد. «دیوید آتنبرو» و «هانس زیمر» دو قهرمان منند، و آهنگسازی با همکاری هانس در دورترین خیالات من نمی‌گنجد، و اینکه می‌شنوم سر دیوید روی صدایم و در میان آن راوی مستند است اشک به چشم من می‌آورد. مشارکت ناچیز من در این مستند بسیار مهم و به همان اندازه زیبا افتخاری است که همیشه قدردانش خواهم بود.»

پیش‌تر تأیید شده بود که «دیوید آتنبرو» در ۹۷ سالگی برای روایت فصل سوم «سیاره زمین» بازمی‌گردد. این فصل در سال ۲۰۱۹ چراغ سبز دریافت کرد اما تولید آن به خاطر پاندمی کووید به تأخیر افتاد.

فصل سوم «سیاره زمین» در قالب هشت اپیزود ساخته شده و به انسان‌هایی خواهد پرداخت که عمر خود را وقف محافظت از گونه‌های جانوری کردند. «مایک گانتون» تهیه‌کننده مستند به «دیلی میرور» می‌گوید: «افتتاحیه فصل سوم به همراه دیوید در ییلاق‌های زیبای بریتانیا و دقیقاً در لوکیشنی فیلمبرداری شده که «چارلز داروین» قدم می‌زد و به تصورات بنیادین خود درباره تکامل می‌اندیشید. برای معرفی «سیاره زمین ۳» و یادآوری شکنندگی و شگفتی سیاره به هر دوی ما به نظر جایی بی‌نقص می‌رسید.»

«سیاره زمین ۳» تا پایان سال ۲۰۲۳ از بی‌بی‌سی آمریکا و ای‌ام‌سی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید