news-background
news-background

رابرت پتینسون: ترس عمیقی از تحقیر دارم

پتینسون می‌گوید هیچ عذری برای نمایش ضعیف بازیگران پذیرفته نمی‌شود.

«رابرت پتینسون» در مصاحبه با مجله «اینترویو» از ترس عمیق خود به تحقیر مقابل دوربین گفته است. بازیگر «گرگ‌ومیش» (Twilight) و «بتمن» (The Batman) در این مصاحبه با «جردن فرستمن» می‌گوید برای نمایش ضعیف هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

پتینسون در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون نقشی که به آن باور نداشته باشد پذیرفته است یا نه: «ترس بسیار عمیقی از تحقیر دارم. و از طرفی، می‌دانم که به خود شما بستگی دارد. می‌توانید بگویید که فیلمنامه مزخرف است یا کارگردان بدرفتار است و چنین و چنان، اما در نهایت هیچ‌کس به این دلایل اهمیت نمی‌دهد. همه می‌گویند بازی شما ضعیف است و اکثر مردم می‌گویند ضعیف بوده‌اید حتی اگر تمام تلاش خود را کرده باشید.»

پتینسون در ادامه از جهان‌بینی کلی خود می‌گوید: «منظورم این است که من این‌گونه به مسائل نگاه می‌کنم. دائماً فکر می‌کنم که بخش زیادی از عمر خود را بیکار و مستأصل می‌گذرانید و حس می‌کنید که شکست خورده‌اید. فکر می‌کنم زندگی همین است. بخشی از زندگی است.»

او اضافه می‌کند: «حداکثر توان خود را در حین بازی می‌گذارید در حالی که به مدت سه ماه استخدام شده‌اید. پراظطراب‌ترین کار دنیاست.»

پتینسون در سال ۲۰۲۰ به «جی‌کیو» گفته بود که پس از فیلم‌های مستقلی مانند «فانوس دریایی» (The Lighthouse) به بازیگری در چند فیلم تجاری نیاز داشته است: «مشکلی که پیدا کردم این بود که اگرچه فیلم‌های [مستقل] را دوست داشتم، اما هیچ‌کس آن‌ها را نمی‌دید. و این اتفاق وحشتناکی است، چون نمی‌تواند در یک مسیر حرفه‌ای چقدر قابل دوام است...»

پتینسون قرار است در «بتمن ۲» به کارگردانی «مت ریوز» نقش «بروس وین» را تکرار کند. او در سال ۲۰۲۴ فیلم «میکی ۱۷» (Mickey 17) «بونگ جون هو» را نیز در سالن‌های سینما خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید