news-background
news-background

ادای احترام دنیل ردکلیف و جی.کی. رولینگ به مایکل گامبون

نویسنده و بازیگران «هری پاتر» به «مایکل گامبون» ادای احترام کردند.

«دنیل ردکلیف» و دیگر عوامل فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) پنجشنبه این هفته به درگذشت «مایکل گامبون» بازیگر نقش «آلبوس دامبلدور» واکنش نشان دادند و یاد او را گرامی داشتند. گامبون روز گذشته در ۸۲ سالگی از دنیا رفت.

ردکلیف می‌نویسد: «با فقدان مایکل گامبون دنیا به شکل قابل‌توجهی کمتر لذت‌بخش شد. مایکل گامبون یکی از درخشان‌ترین، و بهترین بازیگرانی بود که افتخار همکاری با آن‌ها را داشته‌ام، اما به‌رغم استعداد بی‌اندازه او، بیشتر او را با لذتی که از کارش می‌برد به یاد می‌آورم. مضحک، شوخ و خنده‌دار رفتار می‌کرد. عاشق کارش بود، اما به نظر نمی‌رسید که هرگز با بازیگری تعریف شود. او داستان‌سرا و طنزپرداز بی‌نظیری بود و دوست داشت وقتی با ژورنالیست‌ها گفت‌وگو می‌کند مرزهای حقیقت و خیال را از بین ببرد در حالی که سرگرم‌کننده‌ترین فردی بود که می‌شد با او مصاحبه کرد.»

او ادامه می‌دهد: «در فیلم ششم [«هری پاتر»] وقت بیشتری با مایکل گذراندم و او باعث شد وقتی که مقابل پرده‌های سبز با هم می‌گذراندیم به‌یادماندنی‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد. بسیار متأسفم که می‌شنوم او از دنیا رفته، اما خوشحالم که یکی از همکاران خوش‌شانس او بودم.»

ردکلیف سال گذشته در مصاحبه با «جی‌کیو» به یاد آورده بود که گامبون چگونه با شوخی‌هایش درست پیش از آنکه دوربین شروع به ضبط کند باعث می‌شد فیلمبرداری ملال‌آور نباشد: «در آن مقطع دیگر نمی‌توانستم آمادگی خودم را بازیابم اما او می‌توانست به سرعت وارد نقشی جذاب و فریبنده شود. بله، او فوق‌العاده است.»

«روپرت گرینت» بازیگر نقش «رون ویزلی»، «جیسون آیزاکس» بازیگر نقش «لوسیوس مالفوی» و صفحه رسمی «هری پاتر» در شبکه‌های اجتماعی نیز به گامبون ادای احترام کرده‌اند.

«جی.کی. رولینگ» خالق دنیای «هری پاتر» می‌نویسد: «همکاری با او را خیلی دوست داشتم، نه فقط در پاتر بلکه در «خلاء موقت» (The Casual Vacancy). از صمیم قلب به خانواده مایکل و همه عزیزانش تسلیت می‌گویم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید