news-background
news-background

انجلینا جولی: ده سال است که خودم نبوده‌ام

جولی وارد دنیای طراحی مد شده است.

«انجلینا جولی» در مصاحبه با مجله «ووگ» توضیح داده است که چرا در چند سال اخیر در فیلم‌های کمتری نقش‌آفرینی کرده است: «به التیام زیادی احتیاج داشتیم. هنوز در حال پیدا کردن موقعیت خود هستیم.»

این بازیگر برنده اسکار وارد جزئیات نمی‌شود اما او سپتامبر سال ۲۰۱۶ پس از درگیری با همسر سابقش «برد پیت» در یک هواپیما از او درخواست طلاق کرد. نزاع حقوقی آن‌ها در مورد حضانت فرزندان و برخی از اموالشان تا چند هفته پیش ادامه داشت.

جولی می‌گوید «این روزها کمی غمگین» است و اضافه می‌کند: «به شکلی احساس می‌کنم در یک دهه گذشته خودم نبوده‌ام. و نمی‌خواهم وارد این بحث شوم.»

او پس از فیلم «مالفیسنت» (Maleficent) دیزنی در سال ۲۰۱۳ و کارگردانی و بازیگری در فیلم «کنار دریا» (By the Sea) در سال ۲۰۱۵ که با بودجه ۱۰ میلیون دلاری ساخته شد و فقط ۳.۳ میلیون دلار فروخت، در چند فیلم دیگر از جمله «آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند» (Those Who Wish Me Dead) به کارگردانی‌ «تیلور شریدان» و «جاودانگان» (Eternals) دیده شد.

جولی در این مصاحبه کمپانی مد خود را معرفی می‌کند که برای او جنبه «درمانی» دارد: «امیدوارم جنبه‌های زیادی از زندگی من را تغییر دهد.»

او اضافه می‌کند: «گاهی نوع لباس پوشیدن شما می‌گوید: «با من شوخی نکنید – سلاحم را به همراه دارم. اما می‌خواهم زنان به اندازه کافی احساس امنیت کنند تا بتوانند ملایم باشند. وقتی با آسیبی که من زده شده بود کنار آمدم، از یک تراپیست پرسیدم آیا می‌توانم لباسی شناور بپوشم یا نه. احمقانه به نظر می‌رسد، اما تصور می‌کردم که شلوار و چکمه ظاهری «محکم‌تر» دارند، من را قوی‌تر نشان می‌دهند. اما آیا آن‌قدر قوی بودم که نرم باشم؟ در آن زمان، نه. احساس می‌کردم آسیب‌پذیر هستم. حالا نمی‌دانم سبکم چیست چون هنوز در حال درک اینم که در ۴۸ سالگی چه کسی هستم. حدس می‌زنم به عنوان یک فرد در حال گذار هستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید