news-background
news-background

قسمت سوم Sicario 3 ساخته می‌شود

تهیه‌کننده چندگانه «سیکاریو» تولید قسمت سوم را تأیید کرده است.

تولید قسمت سوم فیلم «سیکاریو» (Sicario) را تهیه‌کننده چندگانه در مصاحبه با «مسنجر» تأیید کرده است. قسمت اول این چندگانه به نویسندگی «تیلور شریدان» خالق «یلواستون» (Yellowstone) و کارگردانی «دنی ویلنوو» ساخته شد و «جاش برولین»، «بنیسیو دل تورو» و «امیلی بلانت» نمایش تحسین‌برانگیزی داشتند.

بلانت در این فیلم نقش یک مأمور اف‌بی‌آی را بازی کرد که با همکاری یک مأمور سیا با بازی برولین باید سردسته یک کارتل مواد مخدر را به دام می‌انداخت. برولین و دل تورور در دنباله «سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Soldado) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد بازگشتند و از آن پس شایعه تولید قسمت سوم شنیده می‌شود.

«بیزل ایوانیک» و «اریکا لی» تهیه‌کنندگان چندگانه در مصاحبه با «مسنجر» می‌گوید قسمت سوم هنوز زنده است و در مقطعی با پایان اعتصاب نویسندگان ساخته خواهد شد: «وقتی بتوانیم نویسندگی را ادامه دهیم. نوشتن ممنوع شد اما ایده‌اش فوق‌العاده است.»

ایوانیک که یکی از تهیه‌کنندگان «جان ویک» (John Wick) نیز بوده اضافه می‌کند که همچنان مشتاق دیدن بازی دل تورو است: «نمی‌توانم برای «سیکاریو ۳» صبر کنم. می‌توانم بنیسیو را در آن نقش تا ابد نگاه کنم. یعنی بنیسیو را در هر نقشی می‌بینم اما آن شخصیت، کهنه نمی‌شود.»

پروژه جدید لی و ایوانیک سریال «کانتیننتال» (The Continental) برای پلتفرم استریم پیکاک است. این سریال در سه اپیزود ساخته شده و پیش‌درآمدی برای فیلم‌های «جان ویک» است اما نقدهای منفی زیادی دریافت کرده. قسمت اول «کانتیننتال» ۲۲ سپتامبر پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید