news-background
news-background

توصیه بازیگری کوئنتین تارانتینو به مارگارلت کوالی در زمان فیلمبرداری Once Upon A Time In Hollywood؛ ادای احترام تارانتینو به یک بازیگر نقش‌های مکمل در فیلم آخرش

کوالی در «روزی روزگاری در هالیوود» مقابل «برد پیت» نقش‌آفرینی کرده است.

«مارگارت کوالی» در مصاحبه با «هارپرز بازار» توصیه بازیگری «کوئنتین تارانتینو» در زمان فیلمبرداری «روزی روزگاری در هالیوود»‌ (Once Upon A Time In Hollywood) را به یاد آورده است. این بازیگر سابقه همکاری با فیلمسازانی چون «کلر دنی» و «یورگوس لانتیموس» را دارد اما می‌گوید توصیه تارانتینو را هرگز فراموش نخواهد کرد.

این بازیگر ۲۸ ساله به یاد می‌آورد که تارانتینو متوجه «تردید یا امتناع» او در یکی از صحنه‌های فیلم با «برد پیت» شده است: «پس از آن، [تارانتینو] از او می‌پرسد که آیا کاری بوده که تمایل داشته بکند اما نکرده. [کوالی] اعتراف می‌کند که بله، بوده. [تارانتینو] می‌گوید دفعه بعد، آن کار را بکن. همیشه آن کار را بکن.»

کوالی در بخش دیگری از مصاحبه توصیه «راسل کرو» که در فیلم «مردان خوب» (The Nice Guys) با او همکاری کرده را نیز فاش کرده است. نشریه می‌نویسد کوالی باید در یک صحنه مونولوگی را اجرا می‌کرد. در میانه اجرا، اتفاقی غیرمنتظره پیش می‌آید اما او صحنه را به پایان می‌رساند. کرو پس از پایان فیلمبرداری به او می‌گوید بهترین بخش اجرای او همان لحظه غیرمنتظره بوده است.

تارانتینو آماده کارگردانی دهمین و آخرین فیلم بلندش «منتقد سینما» (The Movie Critic) می‌شود اما هنوز به صورت رسمی بازیگرانش را معرفی نکرده است. تا امروز شایعه همکاری او با «پل والتر هاوزر»، «جان تراولتا» و «بروس ویلیس» در این فیلم به گوش رسیده و «جف اسنایدر» ادعا کرده است که کارگردان شخصیت «جو اسپینل» فقید را در داستان فیلم گنجانده است. اسپینل بازیگر نقش‌های مکمل بود اما در فیلم‌هایی چون «پدرخوانده» (The Godfather)، «راکی» (Rocky) و «راننده تاکسی» (Taxi Driver) نقش‌آفرینی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید