news-background
news-background

مایکل کین می‌گوید یکی از سه «راز» طول عمر همسر «جوان‌تر» است

کین به زودی در فیلم «فراری بزرگ» دیده خواهد شد.

«سر مایکل کین» در مصاحبه با «دیلی میل» سه «راز» طول عمر را برملا کرده است. این بازیگر ۹۰ ساله که به زودی در درام «فراری بزرگ» (The Great Escaper) دیده خواهد شد پیش‌تر به «تلگراف» گفته بود ممکن است در فیلم بلند دیگری نقش‌آفرینی نکند. کین در سال ۱۹۷۳ با «شکیرا کین» که ۱۴ سال جوان‌تر از اوست ازدواج کرده است.

کین می‌گوید: «همسران جوان‌تر، نخوردن تنقلات و پوشیدن دائمی کفش ورزشی. و باید مراقب باشید که زمین نخورید.»

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید مردان جوان باید در ارتش خدمت کنند: «به نظر من هر مرد جوانی بهتر است این کار را بکند. واقعاً از شما مرد می‌سازد.» کین پس از جنگ جهانی دوم در آلمان غربی به ارتش بریتانیا خدمت کرده است.

بازیگر «زولو» (Zulu) و «تلقین» (Inception) اضافه می‌کند:‌ «فقط وقتی از ارتش جدا شدم به بازیگری روی آوردم. به مدت نه سال در تئاتر بودم و سپس فیلمی به دست آوردم و گفتم: «گور پدرش! سینما را بیشتر دوست دارم. پولش و سایر مسائل را بیشتر دوست داشتم.»

کین در ادامه پیرامون افرادی اظهار نظر می‌کند که در چند سال اخیر برای ایجاد هماهنگی میان بازیگران در صحنه‌های صمیمانه‌تر استخدام می‌شوند. افرادی چون «شان پن» و «اما تامپسون» پیش‌تر گفته بودند که حضور این افراد در صحنه لزومی ندارد و حتی تأثیری منفی روی نمایش بازیگر می‌گذارد.

کین در واکنش به پرسش «دیلی میل» می‌گوید: «واقعاً؟ جدی می‌گویید؟ چه هستند؟ در زمان ما هیچ‌وقت این افراد وجود نداشتند. فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که ۹۰ ساله‌ام و دیگر نقش مردان عاشق را بازی نمی‌کنم. در زمان ما فقط صحنه معاشقه را بازی می‌کردی بدون اینکه کسی دخالت کند.»

فیلم «فراری بزرگ» ۶ اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید