news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Butcher's Crossing نیکلاس کیج: شکار بوفالو به یاد مایکل جردن

تریلر «تقاطع بوچر» با بازی «نیکلاس کیج» منتشر شد.

اولین تریلر رسمی فیلم «تقاطع بوچر» (Butcher’s Crossing) با بازی «نیکلاس کیج» رونمایی شد. «گیب پولسکی» که مستند «ارتش سرخ» (Red Army) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی کرده است.

کیج در این فیلم که سال گذشته در جشنواره تورنتو اکران شد نقش یک شکارچی بوفالو به نام میلر را بازی می‌کند که به همراه ترک تحصیل کرده جوان به نام «ویل اندروز» با بازی «فرد هکینجر» عازم منطقه دورافتاده‌ای در کلورادو می‌شود. «ریچل کلر»، «زندر برکلی»، «جرمی باب»، و «پل ریسی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

پولسکی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «این فیلم از سال‌ها پیش در دست ساخت بود، و پس از یک فیلمبرداری حماسی و چالش‌برانگیز و برگزاری افتتاحیه در جشنواره تورنتو، خوشحالم که اعلام کنم وقت نشان دادنش به همه دنیا رسیده. مخاطبین تجربه‌ای دردناک خواهند داشت و نمایش رازگونه «نیکلاس کیج» را خواهند دید که ذات جاه‌طلبی را کشف می‌کند – انرژی مخرب و نیرومندی که آمریکا و سیاره ما را شکل داده.»

کیج در جشنواره تورنتو سال گذشته گفته بود برای بازی در این فیلم از یک فوق‌ستاره ان‌بی‌ای الهام گرفته است: «گیب پولسکی از من خواست موهایم را بتراشم چون به مایکل جردن فکر می‌کرد. مایکل جردن در میدان رقابت و آن نیاز به پیروز شدن. آیا این حس در شخصیت میلر وجود ندارد؟ نیاز به کسب امتیاز، برنده شدن. شروع کردم به فکر کردن درباره او.»

کیج پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» از تجربه سواری با اسبی به نام «مرد بارانی» در زمان فیلمبرداری «تقاطع بوچر» گفته بود‌: «سعی می‌کرد به زمین پرتم کند... می‌خواست من را با سر به زمین بکوبد. لذت‌بخش نبود. همیشه تجارب خوبی با حیوانات داشته‌ام... اما «مرد بارانی» می‌خواست من را به کشتن دهد.»

«تقاطع بوچر» ۲۰ اکتبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید