news-background
news-background

سیلوستر استالونه:‌ افتخار می‌کنم که یکی از آخرین «دایناسورهای» بازمانده از دهه ۱۹۸۰ هستم

استالونه خودش را «آخرین دایناسور» بازمانده از دهه ۱۹۸۰ می‌داند.

«سیلوستر استالونه» می‌گوید افتخار می‌کند که یکی از آخرین ستارگان فیلم‌های اکشن بازمانده از دهه ۱۹۸۰ هالیوود است. او در افتتاحیه فیلم مستند «اسلای» (Sly) به کارگردانی «تام زیمنی» در جشنواره تورنتو در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» از کارنامه خود گفته است.

استالونه در پاسخ به این پرسش که چه حسی نسبت به مستند دارد می‌گوید: «نمی‌توان برایش آمادگی پیدا کرد. به‌ویژه اینکه دوام و دیرپایی این کارنامه باورنکردنی است. باورنکردنی است چون نمی‌دانم تا چه زمانی می‌توان صبر کرد. جامعه در حال تغییر است، تجاری شدن در سینما سریع‌تر شده. بنابراین دیرپایی اهمیتی ویژه پیدا می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «خودم را یکی آخرین دایناسورها می‌دانم، متوجه منظورم هستید؟ و به آن بسیار افتخار می‌کنم. اما بله، باید در موردش فکر کرد. بی‌نظیر است. یعنی حدود ۵۰ سال گذشته... بنابراین [ادامه پیدا کردن مسیر حرفه‌ام را] تضمین شده نمی‌دانم، اما واقعاً می‌خواهم بیشتر وقتی که برای من باقی مانده را صرف عزیزانم کنم.»

بازیگر «راکی» (Rocky)، «رمبو» (Rambo) و «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) به همراه همسرش «جنیفر فلاوین» که ۲۶ سال قبل با او ازدواج کرده در این رویداد حضور داشت. استالونه و فلاوین سه دختر به دنیا آورده‌اند که همگی وارد صنعت فیلمسازی شده‌اند. او درباره همسرش اضافه می‌کند:‌ «زندگی ارزش زیستن ندارد، بدون کسی که بتوانید زندگی را با او تقسیم کنید.»

فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» (Expendables 4) استالونه جمعه آینده در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. مستند «اسلای» ۳ نوامبر از نتفلیکس پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید