news-background
news-background

کیرستن دانست: پسرم هنوز نمی‌داند نقش ماری جین را در Spider-Man بازی کرده‌ام

دانست می‌گوید هنوز به پسرش نگفته است که نقش «ام‌جی» را بازی کرده است.

«کیرستن دانست» این هفته تصویری از فرزندش با چتر «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت او هنوز نمی‌داند که مادرش نقش «ام‌جی» را بازی کرده است. دانست در فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» مقابل «توبی مگوایر» در نقش «ماری جین واتسون» ظاهر شد. او در اینستاگرام برای بیش از دو میلیون دنبال‌کننده‌اش نوشت:‌ «هیچ نمی‌داند که مادرش ام‌جی بوده است.»

این بازیگر ۴۱ ساله آلمانی-سوئدی تبار در سال ۲۰۱۶ با «جسی پلمانز» وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۸ اولین پسرش را به دنیا آورد. او دومین پسر خود را در ماه مه سال ۲۰۲۱ به دنیا آورد و تابستان سال گذشته در جامائیکا با پلمانز ازدواج کرد.

دانست پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود که حاضر است دوباره نقش «ماری جین واتسون» را تکرار کند: «حاضرم بازی کنم. چرا که نه؟ لذت‌بخش خواهد بود. هرگز به چنین نقشی نه نخواهم گفت.»

او در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که رقم دستمزدش با مگوایر اختلاف زیادی داشته است: «اختلاف دستمزد من و «مرد عنکبوتی» خیلی زیاد بود. حتی در موردش فکر نکردم. می‌گفتم: «خوب بله، توبی نقش «مرد عنکبوتی» را بازی می‌کند.» اما می‌دانید روی پوستر قسمت دوم «مرد عنکبوتی» چه کسی بود؟ من و «مرد-عنکبوتی».»

دانست در مصاحبه دیگری گفته بود فیلمبرداری «مرد-عنکبوتی ۳» را ملال‌آور یافته است: «وقتی به پایان فیلم رسیدیم، به مدت سه هفته در تریلر نشستیم و با شبکه ام‌تی‌وی وقت گذراندیم.»

دانست در فیلم انیمیشن «سراسر دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Across the Spider-Verse) سونی نقش «ماری جین واتسون» را تکرار کرده و پیش از آن در «قدرت سگ» (The Power of the Dog) دیده شده است. فیلم بعدی او «جنگ داخلی» (Civil War) به کارگردانی «الکس گارلند» است که در مرحله پس از تولید قرار دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید