news-background
news-background

باب اودنکرک: در زمان نویسندگی برای SNL به خودم اطمینان نداشتم

اودنکرک می‌گوید در زمان نویسندگی برای «اس‌ان‌ال» بی‌تجربه بوده است.

«باب اودنکرک» در مصاحبه جدیدی با «تیگ نوتارو» در پادکست «از تیگ نپرسید» (Don’t Ask Tig) گفت‌وگویی با پسر پسرش ۲۴ ساله‌اش نیت را به یاد آورده که قصد دارد وارد طنزنویسی شود.

بازیگر «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) که در ۲۵ سالگی به عنوان نویسنده به برنامه طنز زنده «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) پیوسته به یاد می‌آورد: «به خودم اطمینان نداشتم. سخت بود. به شکل هستی‌گرایانه‌ای خطرناک بود. احساس می‌کردم: «باید خودم را حذف کنم.»»

او ادامه می‌دهد: «وقتی در «اس‌ان‌ال» استخدام شدم خیلی جوان بودم. این اتفاق خوبی نبود. می‌توانست به انحراف کشیده شود. می‌توانست خیلی به انحراف کشیده شود. به دفعات زیاد تا مرز به انحراف کشیده شدن پیش رفتم. باور کنید. و بچه‌ها سخت باور می‌کنند وقتی که می‌گویی: «هیچ نمی‌دانستم چه غلطی می‌کنم و سال‌ها به‌شدت می‌ترسیدم.»»

اودنکرک از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۱ در کنار کمدین‌هایی چون «آدام سندلر»، «کریس راک»، «مایک مایرز» و «کریس فارلی» برای این برنامه نویسندگی کرد. او در پیش‌تر یکی از خاطرات خوش همکاری با فارلی را به یاد آورده بود: «در آن اسکچ نقش بابا را بازی کردم، و هفت بار در هفته در [تلویزیون] «سکند سیتی» تکرارش می‌کردیم. هر باری که آن نقش را بازی کرده‌ام لذت‌بخش‌ترین لحظات عمرم در این حرفه را داشته‌ام.»

اودنکرک آخرین بار در اپیزودی از سریال «خرس» (The Bear) و پیش از آن در سریال «هنک خوش‌شانس» (Lucky Hank) دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید