news-background
news-background

مایکل سرا پس از ۹ سال به یک رشته ایمیل در مورد Scott Pilgrim پاسخ داده و با سرزنش کریس اوانز مواجه شده: «چه غلطی می‌کنی؟»

«مایکل سرا» با پاسخ به یک ایمیل پس از ۹ سال سبب تولید انیمه «اسکات پیلگریم» شده است.

تهیه‌کننده «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» (Scott Pilgrim vs. The World) در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» به یاد آورده است که چگونه «مایکل سرا» پس از ۹ سال به یک رشته ایمیل درباره فیلم پاسخ داده و «کریس اوانز» او را سرزنش کرده است. او در این مصاحبه از تولید سریال انیمه «اسکات پیلگریم» (Scott Pilgrim) با صداپیشگی تمامی بازیگران فیلم می‌گوید.

«برایان لی اومالی» تهیه‌کننده سریال می‌گوید ایمیل سرا ممکن است به تولید سریال منجر شده باشد: «بازیگران درباره این رشته ایمیل حرف‌های زیادی زده‌اند اما موضوع جزئی درباره آن وجود دارد که فکر می‌کنم کسی از آن حرفی نزده.»

او ادامه می‌دهد: «وقتی فیلم بیرون آمد ایمیل‌هایی رد و بدل کردیم و این رشته ایمیل به مدت نه سال راکد ماند. سپس، حتی پیش از آنکه این انیمه مطرح شود، «مایکل سرا» به میمی واکنش نشان داد که یک نفر ارسال کرده بود گویی هیچ زمانی نگذشته. فقط گفت: «وای، خنده‌دار است.»»

تهیه‌کننده اضافه می‌کند که «کریس اوانز» سرا را سرزنش کرده است:‌ ««کریس اوانز» پاسخ داد: «مایکل، چه غلطی می‌کنی که به این ایمیل از نه سال قبل جواب می‌دهی؟» و بعد دوباره همه ما شروع کردیم به گفت‌وگو.»

امالی به یاد می‌آورد: «همه ما خیلی جوان بودیم وقتی این فیلم را ساختیم. همگی احساس کردیم که عضوی از یک خانواده‌ایم و فکر می‌کنم از آن زمان به بعد هنوز هستیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید