news-background
news-background

تاریخ‌سازی تیلور سوییفت در MTV VMA با دریافت چهارمین جایزه «ویدیوی سال»

سوییفت برای چهارمین بار برنده جایزه «ویدیوی سال» شد.

«تیلور سوییفت» برای چهارمین بار برنده جایزه «ویدیوی سال» در مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی وی‌ام‌ای (MTV VMA) شد. این خواننده و بازیگر ۳۳ ساله سه‌شنبه شب این هفته جوایز زیادی از جمله «بهترین ترانه پاپ» برای «ضد-قهرمان» (Anti-Hero)، «ترانه سال»، «بهترین کارگردانی ویدیو» با نسخه ۱۰ دقیقه‌ای «همه‌اش را خیلی خوب» (All Too Well) به دست آورد. سوییفت تا امروز ۱۴ جایزه وی‌ام‌ای به دست آورده و «مدونا» با ۲۰ و «بیانسه» با ۱۶ جایزه را بالاتر از خود می‌بیند.

سوییفت علاوه بر این به اولین فرد در تاریخ این مراسم تبدیل شد که چهار مرتبه جایزه «ویدیوی سال» را دریافت می‌کند. او روی صحنه گفت: «باورنکردنی است. این حقیقت که برنده این جوایز با رأی هواداران تعیین می‌شود برای من ارزش زیادی دارد. این سال گذشته برای من مثل بزرگترین ماجراجویی عمر بوده. باورم نمی‌شود که از زمان معرفی آلبوم «نیمه‌شب‌ها» (Midnights) یک سال گذشته. امشب فقط می‌توانم بگویم که متشکرم.»

در طول این مراسم یک دوربین برای فیلمبرداری از سوییفت اختصاص پیدا کرده بود. «ورایتی» گزارش داده است:‌ «یک فیلمبردار وظیفه دارد به صورت مداوم در طول برگزاری اجراهای زنده از [سوییفت] فیلمبرداری کند.»

سوییفت امسال نامزد هشت جایزه وی‌ام‌ای در بخش‌های «هنرمند سال»، «ویدیوی سال»، «ترانه سال»، «بهترین پاپ»، «بهترین فیلمبرداری»، «بهترین کارگردانی»، «بهترین جلوه‌های ویژه» و «بهترین تدوین» بود.

سوییفت در ماه‌های اخیر مشغول برگزاری کنسرت «تور ادوار» (Eras Tour) بوده است. نسخه سینمایی این کنسرت به زودی در ایالات متحده اکران می‌شود و انتظار می‌رود در هفته اول ۱۵۰ میلیون دلار بلیت‌فروشی کند.

«بلک‌پینک» (BLACKPINK) در مراسم اهدای جوایز وی‌ام‌ای امسال به اولین گروه دخترانه برنده جایزه در بخش «بهترین گروه» پس از ۲۴ سال تبدیل شد. «تی‌ال‌سی» آخرین گروه دخترانه‌ای بود که در سال ۱۹۹۹ این جایزه را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰

وقتی کارگردان مراسم رو تیلور سوئیفت کرش زده 😂

نمایش اسپویل