news-background
news-background

حمایت مجدد تیم برتون از جانی دپ: مثل فرانکنشتاین به او حمله کردند

کارگردان «سویینی تاد» یک بار دیگر از «جانی دپ» حمایت کرد.

«تیم برتون» که در فیلم‌های «آلیس در سرزمین عجایب»‌ (Alice In Wonderland)، «اد وود» (Ed Wood)، «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands)، «سوار بی‌سر» (Sleepy Hollow) و چند فیلم دیگر با «جانی دپ» همکاری کرده، در مصاحبه با «ایندیپندنت» پیرامون حواشی زندگی شخصی این بازیگر اظهار نظر دیگری کرده است.

برتون به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا هجوم جمعیت به قهرمان جوان «ادوارد دست‌قیچی» شباهتی به سرگذشت دپ دارد یا نه:‌ «مسئله این است: وقتی بچه بودم، همیشه تصویری از اهالی خشمگین دهکده در فرانکنشتاین در ذهن داشتم... همیشه جامعه را آن‌گونه تصور می‌کردم، به عنوان یک دهکده خشمگین. [امروز] بیشتر و بیشتر با آن روبرو می‌شوید. یک پویایی بسیار، بسیار عجیب میان انسان‌هاست، یک ویژگی انسانی که چندان دوستش ندارم و درکش نمی‌کنم.»

مطرح شدن اتهام خشونت خانگی از سوی همسر سابقش «امبر هرد» وجهه دپ را در هالیوود دگرگون کرد. او برای اثبات بی‌گناهی خود دو مرتبه در دادگاه حضور پیدا کرد اما پس از پیروزی بر هرد در ویرجینیا، هنوز به پروژه بزرگی ملحق نشده است.

برتون در سال ۲۰۲۲ به «ددلاین» گفته بود که رابطه «ویژه‌ای» با دپ دارد: «اولین بار وقتی «ادوارد دست‌قیچی» را می‌ساختم با او ملاقات کردم. کمی به من شبیه بود، به شکلی حاشیه شهری بود، آشغال سفید، به هر حال – در سطحی با یک دیگر ارتباط برقرار کردیم.»

برتون در بخش دیگری از مصاحبه با «ایندیپندنت» از مصائب تولید پروژه‌های بزرگ برای استودیوهای هالیوود می‌گوید در حالی که دپ هنوز برای بازگشت به چندگانه‌هایی چون «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) چراغ سبز نشان نداده است. بنابراین ممکن است این دو یک بار دیگر در پروژه مستقلی با یکدیگر همکاری کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید