news-background
news-background

انتقاد کریستینا ریچی از نامه اشتون کوچر و میلا کونیس در حمایت از دنی مسترون متجاوز جنسی محکوم به ۳۰ سال حبس

کوچر و کونیس به خاطر حمایت از همبازی سابقشان که به حبس محکوم شده با انتقاد روبرو شدند.

«کریستینا ریچی» از «میلا کونیس» و «اشتون کوچر» به خاطر اننشار نامه‌ای در حمایت از همبازی سابقشان «دنی مسترون» در‌ «آن سریال دهه هفتادی» (That ’70s Show) متجاوز جنسی انتقاد کرد. مسترون هفته پیش به جرم تجاوز به دو زن به ۳۰ سال حبس محکوم شد.

نام کوچر و کونیس در میان ۵۰ فردی که با یک نامه از مسترون حمایت کرده بودند دیده می‌شد. در آن نامه که «مگان کانیف» گزارشگر جمعه گذشته منتشر کرده، این زوج مسترون را دارای «شخصیتی استثنایی» و یک «الگو» توصیف می‌کنند: «شخصی که وقتی به او نیاز دارید همواره در کنار شماست.»

با انتشار این نامه در رسانه‌ها، کوچر و کونیس به شدت با انتقاد مواجه شدند و شنبه این هفته با ارسال یک ویدیو عذرخواهی کردند.

کوچر در این کلیپ می‌گوید از «رنجی» که با نوشتن این نامه ایجاد کرده‌اند «آگاهی» دارند. کونیس اضافه می‌کند:‌ «ما از قربانیان حمایت می‌کنیم. به واسطه آثارمان در گذشته از قربانیان حمایت کرده‌ایم و در آینده خواهیم کرد.»

کوچر می‌گوید خانواده مسترون با همبازیان سابقش تماس گرفته‌اند تا از آن‌ها بخواهند این نامه را بنویسند: «آن نامه‌ها برای زیر سؤال بردن مشروعیت نظام قضایی یا اعتبار حکم قاضی نوشته نشدند.» او در پایان یک بار دیگر از همه قربانیان آزار یا تجاوز جنسی حمایت می‌کند.

با این حال ویدیو این زوج نیز با انتقاد روبرو شده است. به فاصله کوتاهی پس از انتشار ویدیو، «کریستینا ریچی» بازیگر سریال «یلوجکتس» (Yellowjackets) و «خانواده آدامز» (Addams Family) در اینستاگرام بدون اینکه نامی از کونیس و کوچر ببرد، نوشت: «پس گاهی افرادی که دوستشان داریم و تحسین می‌کنیم کارهای وحشتناکی می‌کنند. شاید این رفتارها را با ما نکرده باشند و ما فقط می‌دانیم که چگونه افرادی بوده‌اند، اما این بدان معنا نیست که کارهای وحشتناکی نکرده‌اند و بی‌اعتبار ساختن قربانیان جرم است.»

او ادامه می‌دهد: «کسانی که ما به عنوان «آدم‌های فوق‌العاده» می‌شناسیم ممکن است آزارگر یا بدرفتار باشند. پذیرش آن دشوار است اما باید پذیرفت. اگر می‌گوییم از قربانیان حمایت می‌کنیم – زنان، کودکان، مردان، پسران – پس باید بتوانیم این‌گونه موضع‌گیری کنیم.»

کونیس در نامه مسترون را «یک دوست شگفت‌انگیز، معتمد، و مهم‌تر از همه، یک برادر بزرگتر» خوانده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید