news-background
news-background

ریس ویترسپون: من میلیاردر نیستم

ویترسپون می‌گوید ادعای میلیاردر بودنش نادرست است.

«ریس ویترسپون» بازیگر ۴۷ ساله آمریکایی ادعای میلیاردر بودنش را تکذیب می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که او کمپانی فیلمسازی «هلو سانشاین» خود را در سال ۲۰۲۱ با قراردادی ۹۰۰ میلیون دلاری به فروش رسانده است. چهارشنبه هفته گذشته نیز گزارش شد که یک کمپانی ۷۰ درصد از سهام برند لباس «دریپر جیمز» متعلق به ویترسپون را خریداری کرده است.

بازیگر «دروغ‌های بزرگ کوچک» (Big Little Lies) پس از شروع گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستنش به باشگاه میلیاردرها در رویداد سالانه «اینباند» (INBOUND) در بوستون این شایعه را تکذیب کرد.

ویترسپون در مصاحبه با «ان‌بی‌سی نیوز دیلی» می‌گوید: «اشتباه می‌کنند. باعث افتخار است اما اگر به گرد پای اپرا [وینفری] می‌رسیدم، خیلی خوش‌شانس می‌بودم.»

ارزش خالص دارایی‌های ویترسپون به حدود ۴۴۰ میلیون دلار می‌رسد. او که به زودی در فصل سوم «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل تی‌وی+ مقابل «جنیفر انیستون» دیده خواهد شد یکی از تهیه‌کنندگان سریال است.

ویترسپون در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۵ در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار دنیا از نگاه مجله «تایم» و در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ در فهرست ۱۰۰ زن قدرتمند دنیا از نگاه «فوربز» قرار گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید