news-background
news-background

پل والتر هاوزر ستاره احتمالی آخرین فیلم تارانتینو The Movie Critic

نقش اصلی فیلم آخر تارانتینو به بازیگر «ریچارد جول» پیشنهاد شده است.

«پل والتر هاوزر» بازیگر فیلم‌هایی چون «ریچارد جول» (Richard Jewell)، «من تانیا» (I, Tonya) و «کروئلا» (Cruella) پیش از اعتصاب بازیگران برای بازی در نقش اصلی «منتقد سینما» (The Movie Critic) که آخرین فیلم بلند «کوئنتین تارانتینو» خواهد بود وارد مذاکره شده است. «دنیل ریکتمن» اولین بار این مذاکره را تأیید کرده است.

هاوزر در صورت پیوستن به این فیلم نقش منتقدی به نام «جیم شلدون» را بازی خواهد کرد. تارانتینو زمانی با نام مستعار شلدون در وبسایت «نیو بورلی» یادداشت‌هایی نوشته است. او این شخصیت را با «تراویس بیکل» شخصیت فیلم «راننده تاکسی» (Taxi Driver) با بازی «رابرت دنیرو» مقایسه می‌کند: «تراویس بیکل اگر یک منتقد سینما بود.» بنابراین انتظار می‌رود این شخصیت مردی انزواطلب و گوشه‌گیر باشد که برای یک مجله پورن نقد فیلم می‌نویسد.

تارانتینو در جشنواره کن گفته بود «لئوناردو دی‌کاپریو» یا «برد پیت» برای این نقش پیرند: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام اما بازیگری سی و پنج ساله و توانمند خواهد بود. بدون تردید بازیگر نقش اول جدیدی برای من خواهد بود.»

او اضافه کرده بود در صورتی که بازیگر آمریکایی مطلوبش را برای «منتقد سینما» پیدا نکند، کشورهای دیگر از جمله بریتانیا را جست‌وجو نخواهد کرد: «نه، حقیقت این است که طبیعتاً یک بریتانیایی می‌تواند از عهده‌اش بربیاید، اما نمی‌خواهم یک بریتانیایی انتخاب کنم.»

«دیلی اکسپرس» گزارش داده است که تارانتینو تمایل دارد نقش کوتاهی در دهمین و آخرین فیلمش «منتقد سینما» (The Movie Critic) به «بروس ویلیس» ستاره فیلم‌های «جان سخت» (Die Hard) بسپارد. ویلیس پس از ابتلا با آفازی و از دست دادن قدرت تکلم از بازیگری کناره‌گیری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید