news-background
news-background

تیزر Pain Hustlers: کریس اوانز و امیلی بلانت در فیلم جدید کارگردان Harry Potter

اولین تیزر فیلم «سوداگران درد» رونمایی شد.

تیزر فیلم «سوداگران درد» (Pain Hustlers) به نویسندگی «ولز تاور» و کارگردانی «دیوید ییتس» منتشر شد. تازه‌ترین ساخته کارگردان «هری پاتر» (Harry Potter) اگرچه در نگاه اول به سریال‌های «دوپسیک» (Dopesick) و «مسکن» (Painkiller) شباهت دارد اما به گفته فیلمساز نگاهی می‌اندازد به «افرادی که در خط مقدم» کمپانی‌های داروسازی قرار دارند.

داستان این فیلم در مورد زنی به نام «لیزا دریک» است که به استارت-آپ داروسازی‌اش کمک می‌کند اما وقتی این کمپانی به موفقیت می‌رسد، درهای توطئه را به روی خود گشوده می‌بیند. این فیلم که اثری شبیه به «رکود بزرگ» (The Big Short)، «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) و «کلاهبرداری آمریکایی» (American Hustle) توصیف شده در ماه اکتبر پخش خواهد شد.

ییتس به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید جنبه‌های «طنز» داستان باعث شده بلانت به این فیلم علاقه پیدا کند: «او گفت:‌ «می‌دانی دیوید، خیلی خسته شده‌ام از دیدن شخصیت‌های زن نقش اولی که باید بسیار شرافتمند و درستکار باشند.» از اینکه شخصیت لیزا گاهی شیطنت می‌کند تا معامله را جوش دهد و جاه‌طلبی‌هایش را برآورده کند خوشش آمد، و فراز و نشیب داستان برایش جذاب بود.»

فیلم «سوداگران درد» ۲۰ اکتبر به صورت محدود در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌شود و از ۲۷ اکتبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید