news-background
news-background

اولین تصاویر رسمی از کریس اوانز و امیلی بلانت در فیلم Pain Hustlers

کارگردان «هری پاتر» به «ریشه‌های» خود بازگشته است.

اولین تصویر رسمی از «کریس اوانز» و «امیلی بلانت» در فیلم «سوداگران درد» (Pain Hustlers)‌ رونمایی شد. نتفلیکس برای پخش این فیلم بیش از ۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. «دیوید ییتس» که فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی کرده است.

داستان این فیلم به نویسندگی «ولز تاور» که اثری شبیه به «رکود بزرگ» (The Big Short)، «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) و «کلاهبرداری آمریکایی» (American Hustle) توصیف شده، در مورد زنی به نام «لیزا دریک» است که به استارت-آپ داروسازی‌اش کمک می‌کند اما وقتی این کمپانی به موفقیت می‌رسد، درهای توطئه را به روی خود گشوده می‌بیند.

ییتس در مصاحبه «اینترتینمنت ویکلی» پیش از اکران فیلم در جشنواره تورنتو می‌گوید: «مدت خیلی زیادی را مقابل پرده‌های سبز استودیوها گذراندم تا محیطی عظیم و مخلوقاتی باورنکردنی را خلق کنم. بنابراین این فیلم مثل بازگشت به ریشه‌هایش خود بود. به خیلی قبل برمی‌گردد.»

او درباره آثار خود پیش از «هری پاتر» اضافه می‌کند: «[در آن سریال‌های تلویزیونی] هیچ جلوه‌های ویژه‌ای وجود نداشت. بنابراین زیبایی «سوداگران درد» برای من بازگشت به آن ریشه‌ها بود، جایی که هیجان‌انگیزترین اتفاق در یک صحنه لحظه‌ای واقعی میان دو بازیگر است نه جلوه‌های ویژه بزرگ. بازگشتی خوشایند بود به آن آثار که پیش از ورود به دنیای «هری پاتر» خیلی زیاد ساخته بودم.»

در سال‌های اخیر سریال‌های «دوپسیک» (Dopesick) و «مسکن» (Painkiller) پشت پرده کمپانی‌های داروسازی بزرگ را ترسیم کرده بود اما این فیلم به گفته ییتس بر روی «افرادی که در خط مقدم» قرار دارند تمرکز می‌کند. او توضیح می‌دهد: «همیشه مجذوب فروشندگان و کارهایی که می‌کنند بوده‌ام و جنبه‌های اخلاقی صنعت داروسازی وقتی برای پول درآوردن کلاهبرداری می‌کنند.»

ییتس می‌گوید جنبه‌های «طنز» داستان باعث شده بلانت به این فیلم علاقه پیدا کند: «او گفت:‌ «می‌دانی دیوید، خیلی خسته شده‌ام از دیدن شخصیت‌های زن نقش اولی که باید بسیار شرافتمند و درستکار باشند.» از اینکه شخصیت لیزا گاهی شیطنت می‌کند تا معامله را جوش دهد و جاه‌طلبی‌هایش را برآورده کند خوشش آمد، و فراز و نشیب داستان برایش جذاب بود.»

فیلم «سوداگران درد» ۲۰ اکتبر به صورت محدود در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌شود و از ۲۷ اکتبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید