news-background
news-background

کریگ میزین فیلمنامه Pirates of the Caribbean 6 را می‌نویسد

خالق «چرنوبیل» فیلمنامه «دزدان دریایی کارائیب ۶» را نوشته است.

«کریگ میزین» پس از موفقیت سریال‌های «چرنوبیل» (Chernobyl) و «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) اچ‌بی‌او به پروژه‌های زیادی پیوسته اما در کارنامه او فیلم‌های بلند درخشانی دیده نمی‌شود. او فیلمنامه «خماری ۲» (The Hangover II) و دنباله آن، «فیلم ترسناک ۳» (Scary Movie 3) و «سارق هویت» (Identity Thief) را نوشته اما به‌ویژه پس از سریال «چرنوبیل» استودیوهای هالیوود به سراغش رفتند.

«تد اسمیت» همکار تهیه‌کننده میزین در مصاحبه جدیدی با «لس‌آنجلس تایمز» فاش کرده است که این نویسنده فیلمنامه‌ای برای «دزدان دریایی کارائیب ۶» (Pirates of the Caribbean 6) نوشته است: «پیشنهاد خود را ارائه کردیم و تصور کردیم که به هیچ وجه امکان ندارد که آن را بخرند، خیلی عجیب است. اما خریدند! و بعد او فیلمنامه فوق‌العاده‌ای نوشت اما اعتصاب اتفاق افتاد و همه منتظر ماندند.»

«جری بروکهایمر» تهیه‌کننده چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» پیش‌تر به «آسوشیتد پرس» گفته بود که احتمال بازگشت «جانی دپ» در نقش «جک اسپارو» وجود دارد و فیلمنامه آن نوشته شده است. دپ با این حال پس از نزاع حقوقی با همسر سابقش «امبر هرد» تمایلی به بازگشت نشان نداده است. دیزنی به فاصله کوتاهی پس از انتشار مقاله هرد در «واشینگتن پست» دپ را از این چندگانه اخراج کرده بود.

«دزدان دریایی کارائیب» بدون «جانی دپ» احتمالاً برای بسیاری از هواداران بی‌ارزش خواهد بود اما دیزنی به راحتی یکی از سودآورترین چندگانه‌های تاریخ خود را رها نمی‌کند.

بروکهایمر پاییز گذشته در مصاحبه در مصاحبه با «کلایدر» شایعه لغو شدن اسپین‌آف «مارگو رابی» را تکذیب کرده بود: «فکر می‌کنم آن فیلمنامه در مقطعی ارائه شود. ما دو داستان مختلف را برای «دزدان دریایی» در دست نگارش داشتیم و فیلمنامه دیگر زودتر تحویل داده شد، بنابراین در حال کار بر روی آن هستیم، تا بتوانیم بسازیمش.»

آخرین قسمت «دزدان دریایی کارائیب» تحت عنوان «مردگان قصه نمی‌گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۷ اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید