news-background
news-background

اخلال در مراسم افتتاحیه فیلم Coup de Chance وودی آلن در جشنواره ونیز با تجمع معترضین

حدود ۱۵ معترض بدون پوشش بالاتنه در مراسم افتتاحیه فیلم جدید آلن اخلال ایجاد کردند.

«وودی آلن» دوشنبه شب این هفته در مراسم افتتاحیه «بخت خوش» (Coup de Chance) در جشنواره ونیز با سه دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد، تشویقی که می‌توانست طولانی‌تر شود اگر کارگردان سالن را خیلی زود ترک نکرده بود. این کارگردان در واکنش به تشویق‌ها احساساتی به نظر می‌رسید.

آلن روی فرش قرمز افتتاحیه و هنگام ورود به سالن نیز با تشویق روبرو شده بود اما گروهی از معترضین که بالاتنه خود را برهنه کرده بودند دقایقی افتتاحیه فیلم را به هرج‌ومرج کشاندند. ویدیوهایی از این تجمع در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد معترضین با دست‌نوشته‌هایی چون «به متجاوزین شیر طلایی ندهید» دیده می‌شد.

آلن در کنفرانس مطبوعاتی پنجاهمین فیلمش که به زبان فرانسوی ساخته شده گفته بود که «فرهنگ کنسل» تأثیری روی زندگی او نداشته اما دوری سرمایه‌گذاران از او ممکن است باعث شود که «بخت خوش» آخرین فیلم بلندش باشد: «ایده‌های خیلی زیادی برای فیلم‌هایی که مشتاقم بسازم دارم، اگر تأمین سرمایه راحت بود. اما از این گذشته، نمی‌دانم که آیا شوق و ذوق این را دارم که بروم و پول زیادی جمع‌آوری کنم.»

فیلم جدید آلن برخورد دو جوان را روایت خواهد کرد که به خیانت زناشویی و جنایت منجر می‌شود. «بخت خوش» اولین فیلم فرانسوی-زبان آلن خواهد بود و در پاریس فیلمبرداری شده است. «لو دو لاژ»، «ملویل پوپو»، «والری لمرسیه»، «نیلس اشنایدر»، «السا زیلبرستین»، «باربارا گوئناگا»، «گرگوری گادبوا»، «آن لواره»، «سارا مارتینز»، «گیوم دو تونکدک»، و «آرنو ویار» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

«بخت خوش» تا این لحظه بر اساس ۹ نقد امتیاز ۷۸ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است. این فیلم هنوز پخش‌کننده آمریکایی ندارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید