news-background
news-background

اولین واکنش‌ها به فیلم The Bikeriders آستین باتلر و جودی کومر

تازه‌ترین ساخته «جف نیکولز» برای اولین بار در تلیوراید اکران شد.

فیلم «موتورسواران» (The Bikeriders) به کارگردانی «جف نیکولز» پنجشنبه شب این هفته برای اولین بار در جشنواره تلیوراید اکران شد و اولین واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند. «موتورسواران» اولین فیلم نیکولز از سال ۲۰۱۶ و فیلم «لاوینگ»‌ (Loving) است.

داستان این فیلم در دهه ۱۹۶۰ قرار داده شده و ظهور باشگاه موتورسواران خیالی میدوسترن را روایت می‌کند. این باشگاه با گذر دهه‌ها تکامل پیدا می‌کند و از یک محل تجمع کوچک به یک دار و دسته خلافکار بدل می‌شود. «جودی کومر»، «آستین باتلر»، «بوید هالبروک»، «مایکل شنان»، «دیمون هریمان» و «تام هاردی» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

تاکنون نقدهای انگشت‌شماری برای «موتورسواران» منتشر شده اما منتقدین در شبکه‌های اجتماعی اولین واکنش‌های خود به فیلم را به اشتراک گذاشته‌اند.

«دیوید ارلیک» منتقد «ایندی‌وایر» می‌نویسد: ««موتورسواران» مثل یک «انتقام‌جویان» (Avengers) از لهجه‌های غلیظ و عجیب است. یکدست نمی‌شود اما دیدن فیلمی که در آن همه شخصیت‌ها با هر جمله خود «تصمیمی» می‌گیرند خوشایند است.»

منتقد «ورایتی» می‌نویسد: ««موتورسواران» در واقع درباره باشگاه موتورسواران نسیت. مرثیه‌ای است برای دنیاهایی که مدت‌ها قبل از بین رفته‌اند. از این نظر من را تحت تأثیر قرار داد.»

منتقد «آواردز واچ» می‌نویسد: ««موتورسواران» به عنوان یک کپی ضعیف از «رفقای خوب» (Goodfellas) ناامیدتان می‌کند. لهجه‌ها عجیب و غریبند (به‌ویژه جودی کومر) در حالی که همه تصمیمات به‌شدت متفاوتی می‌گیرند که یکدیگر را راضی نمی‌کنند. آستین باتلر نمایش خوبی ارائه می‌کند اما قاب‌بندی داستان کمک‌رسان او نیست.»

منتقد «فوربز» می‌نویسد: ««موتورسواران» نامه عاشقانه «جف نیکولز» است به فرهنگ موتورسواری دهه‌های ۶۰ و ۷۰. به زیبایی فیلمبرداری شده اما داستان به ندرت من را درگیر کرد. جودی کومر بهترین بازی فیلم را ارائه می‌دهد. آستین باتلر ظاهر مطلوب را دارد اما واقعاً بازیگری نمی‌کند. تام هاری هم تام هاردی است.»

منتقد «پلی‌لیست» می‌نویسد: «جودی کومر یک بار دیگر شگفت‌آور است (همیشه نیست؟) برای من کمی دردناک است که بگویم اما شاید بهترین بازی تام هاردی در بیش از یک دهه گذشته باشد.»

منتقد «ونیتی فیر» نوشته است: «جودی کومر در «موتورسواران» فوق‌العاده است، یک فیلم پرستاره زمخت، آشنا، و کمی شوخ از جف نیکولز.»

منتقد «راجر ایبرت» می‌نویسد:‌ «اگر جف نیکولز می‌خواست یک فیلم مافیایی شبیه به آثار اسکورسیزی بسازد، فیلمی مانند «موتورسواران» می‌ساخت. گروه بازیگری استثنائی‌اند، و نمایش جودی کومر خیره‌کننده.»

«موتورسواران» ۱ دسامبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید