news-background
news-background

فیلیپ گارل کارگردان فرانسوی از سوی پنج بازیگر زن به آزار جنسی متهم شد

پنج بازیگر زن فیلمساز برنده «شیر نقره‌ای» برلین را متهم کردند.

«فیلیپ گارل» کارگردان کهنه‌کار فرانسوی از سوی پنج بازیگر زن به آزار جنسی متهم شد. «مدیاپارت» گزارش داده است که «آنا موگلالیس» و «کلوتیلد امه» از جمله این بازیگران زن بوده‌اند و مدعی شده‌اند که فیلمساز ۷۵ ساله به آن‌ها پیشنهاد غیراخلاقی در ازای نقش داده است. تاکنون در دادگاه‌های فرانسه شکایتی علیه گارل ثبت نشده است.

گارل به «مدیاپارت» می‌گوید: «هرگز زنی را بر خلاف خواسته‌اش نبوسیده‌ام. مایلم تأکید کنم که من هرگز به یک بازیگر زن با هدف اغوا کردن او پیشنهادهای کاری دروغین نداده‌ام.»

موگلالیس در فیلم «حسود» (Jealous) که در جشنواره ونیز سال ۲۰۱۳ اکران شد با گارل همکاری کرده است. او به «مدیاپارت» می‌گوید گارل را به آپارتمانش دعوت کرده تا درباره یک پروژه گفت‌وگو کند اما او را درازکش روی تخت خود یافته و فوراً برایش تاکسی گرفته است.

امه در فیمل «عشاق معمولی» (Regular Lovers) مقابل «لوییس گارل» فرزند کارگردان نقش‌آفرینی کرد و می‌گوید این کارگردان در زمان فیلمبرداری او را «تحقیر» کرده و به او لقب «زانی» داده است. گارل این اتهام را نیز رد می‌کند و می‌گوید: «راستش را بخواهید، این ادعا را درک نمی‌کنم.»

«لورنس کوردیه» و «ماری ویال» دو بازیگر دیگری‌اند که گارل را متهم کرده‌ان در حالی که بازیگر زن پنجم ناشناس باقی مانده است.

گارل در جشنواره برلین هفتاد و سوم با فیلم «ارابه بزرگ» (Le grand chariot) برنده جایزه «خرس نقره‌ای شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید