news-background
news-background

دنی ویلنوو از احتمال تولید Dune 3 گفت: سه‌گانه‌ای رؤیایی خواهد بود

ویلنوو می‌گوید احتمال تولید فیلم «تلماسه ۳» وجود دارد.

«دنی ویلنوو»‌در مصاحبه با «امپایر» احتمال تولید «تلماسه ۳» (Dune 3) را رد نمی‌کند. این فیلمساز پیش‌تر گفته بود که برای دو فیلم با استودیوی برادران وارنر به توافق رسیده است.

ویلنوو در مصاحبه جدید می‌گوید: «اگر موفق شوم یک سه‌گانه بسازم، رؤیایی خواهد بود.» او اضافه می‌کند: «می‌خواهم بگویم که کلمات روی کاغذ [نوشته شده‌] است.»

قسمت سوم «تلماسه» در صورتی که چراغ سبز بگیرد بر اساس «مسیحای تلماسه» (Dune Messiah) «فرانک هربرت» که دنباله مستقیمی برای رمان «تلماسه» است ساخته خواهد شد.

«مسیحای تلماسه» در واکنش به مخاطبینی نوشته شد که «پل اتریدیز» با بازی «تیموتی شالامی» را یک قهرمان تصور کردند. ویلنوو می‌گوید: «[هربرت] این را نمی‌خواست. اقتباس من به تصور او که یک هشدار بود نزدیک‌تر است.»

ویلنوو می‌گوید در صورتی که «مسیحا» ساخته شود، قسمت سوم و پایانی چندگانه «تلماسه» (Dune) خواهد بود: «پس از آن کتاب‌ها بیشتر... مبهم می‌شوند.»

ویلنوو اوت سال ۲۰۲۱ در مصاحبه با رادیو سی‌بی‌سی کانادا گفته بود: «کتاب دوم «تلماسه» وجود دارد، «مسیحای تلماسه» که می‌تواند فیلم فوق‌العاده‌ای شود. همیشه فیلم را به شکل یک سه‌گانه می‌دیدم؛ پس از آن، خواهیم دید. سال‌ها کار می‌طلبد؛ پس از را نمی‌توانم تصور کنم.»

این کارگردان در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در مورد غرابت دنیای «تلماسه» گفته بود: «فرانک هربرت شش کتاب نوشته، و هرچه بیشتر می‌نوشت، وهم‌آلودتر می‌شد. بنابراین نمی‌دانم چگونه بخش‌هایی از این کتاب‌ها قابل‌اقتباس خواهد بود. به ترتیب پیش می‌رویم. اگر بتوانم «تلماسه: قسمت دوم» و «تلماسه: مسیحا» را بسازم بسیار خوشنود خواهم بود.»

ویلنوو در مصاحبه دیگری با مجله «ونتی فر» گفته بود قسمت دوم «کم و بیش دیالوگ-محور» خواهد بود و سپس به شکل غیرمستقیم تأیید کرد که قسمت سوم تولید خواهد شد: «پس از آن، امیدوارم که یک فیلم دیگر ساخته شود. «تل‌ماسه: مسیحا»، دومین رمان «فرانک هربرت» در این دنیا، کاملاً به عنوان فیلم سوم منطقی خواهد بود چرا که سیر شخصیت «پل اتریدیز» را کامل می‌کند. تمایل دارم که قسمت دوم را هرچه زودتر بسازم، سپس چند سال منتظر می‌مانم – تا اینکه «تیموتی شالامی» کمی بزرگ‌تر شود – و قسمت پایانی را بسازم.»

«تلماسه ۲» (Dune: Part Two) با بازی شالامی، «زندیا»، «فلورنس پیو»، «آستین باتلر»، «ربکا فرگوسن»، «لئیا سیدو»، «خاویر باردم» و بسیاری دیگر قرار بود امسال اکران شود اما اعتصاب بازیگران نمایش این فیلم را تا مارس سال ۲۰۲۴ به تأخیر انداخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید