news-background
news-background

پل توماس اندرسون: فیلم Forrest Gump یک صحنه جنسی کم داشت

اندرسون می‌گوید یک صحنه جنسی فیلم «فورست گامپ» را کامل می‌کرد.

فیلم «فورست گامپ» (Forrest Gump) «رابرت زمکیس» با بازی «تام هنکس» از نگاه بسیاری از مخاطبین یک اثر کامل و بی‌نقص است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته «وینستون گروم» ساخته شد و هنکس نقش شخصیتی ساده-لوح اما خوش-قلب را بازی کرد که روی مهم‌ترین وقایع قرن بیستم تأثیر گذاشت.

«فورست گامپ» فیلمی با مضامین بزرگسالانه نیست، اما برخی از چهره‌ها در صنعت فیلمسازی از جمله «پل توماس اندرسون» معتقدند این فیلم یک صحنه جنسی میان فورست و جنی با بازی «رابین رایت» را کم دارد.

کارگردان «شب‌های عیاشی» (Boogie Nights) و «رشته خیال» (Phantom Thread) در سال ۱۹۹۸ به «فیلم‌فور» گفته بود: «مثالی که پیش‌تر گفته بودم، اما نمی‌گویم تا هزره‌وار یا چنین چیزی به نظر برسد. چقدر جالب می‌شد اگر نشان داده می‌شد که «فورست گامپ» و آن شخصیت با بازی «رابین رایت» بچه‌ای که در پایان فیلم می‌بینیم را می‌سازند.»

او اضافه کرده بود: «فورست گامپ چگونه رابطه جنسی برقرار می‌کند. شخصیت بسیار خوبی است، و آن صحنه فقط برای به هیجان آوردن شما و نمایش تام هنکس و رابین رایت روی تخت و سینه آن زن نیست. این صحنه می‌گوید: «چه چیزی می‌تواند انسانی‌تر و آشکارسازتر از این باشد که رابطه جنسی شخصیتی را ببینیم؟»»

بخشی از رمان «وینستون گروم» این صحنه جنسی را روایت می‌کند. در ابتدای یکی از فصل‌های کتاب آمده است: «وقتی به خانه می‌رسیم، جنی شروع می‌کند به درآوردن لباس‌هایش. او همه لباس‌هایش تا زیرپوش را بیرون می‌آورد در حالی من فقط روی مبل نشسته‌ام و سعی می‌کنم به توجهی به او نکنم، اما او می‌آید و جلوی من می‌ایستد و می‌گوید: «فورست، از تو می‌خواهم همین حالا با من رابطه جنسی داشته باشی.»»

شایعه تولید دنباله «فورست گامپ» و بازسازی آن از سال‌ها قبل شنیده می‌شود اما هنکس پیش‌تر گفته بود که مایل نیست این نقش را تکرار کند: «زیرکی من این بود که هیچ‌وقت قراردادی برای یک دنباله امضاء نکردم. همیشه می‌گفتم: «دوستان، اگر دلیلی برای ساخته شدنش وجود دارد، بیایید بسازیمش. اما نمی‌توانید من را وادار کنید.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید