news-background
news-background

لیام نیسون می‌گوید پس از یک تجربه ناگوار هرگز برای اعتراف نزد کشیش بازنگشته است

نیسون تجربه ناگواری از آموزه اعتراف دارد.

«لیام نیسون» در مصاحبه با پادکست «کونان اوبراین» (Conan O'Brien Needs a Friend) فاش کرده است که تجربه‌ای ناخوشایند از یک اعتراف سبب شده هرگز نزد کشیشان کاتولیک بازنگردد.

او در اپیزود دوشنبه این پادکست به یاد می‌آورد که کشیش به خاطر اعتراف به خودارضایی او را ملامت کرده است. نیسون در ابتدا به مجری می‌گوید که وقتی ۱۵ ساله بوده کشیشی از آفریقا به کلیسای او در ایرلند می‌آید: «رویداد بزرگی بود و یک کشیش از آفریقا می‌آمد. و قرار بود یک هفته آن‌جا بماند و باید هر شب به مراسم عشای ربانی می‌رفتیم. اما به عنوان یک پسر خادم در مراسم بودم اما اینکه برای او اعتراف کنی اتفاق مهمی بود.»

بازیگر «ربوده شده» (Taken) به یاد می‌آورد که باید واژه «بی‌خطر» خودارضایی را پیش از اعتراف جست‌وجو می‌کرده و پس از اعتراف به مشاجره با مادر و خواهرش به این عمل اعتراف کرده است.

نیسون سپس واکنش کشیش را به یاد می‌آورد: ««تو چه کرده‌ای؟» این مرد، حرف‌هایی به من زد مثل: «کف دستت پیش از ۲۱ سالگی علف سبز می‌شود! از این عمل شیطانی دست بردار!»

نیسون می‌گوید چند پیرزن گفت‌وگوی آن‌ها را شنیده بودند و او به سرعت از کلیسا خارج می‌شود و هرگز بازنمی‌گردد: «آخرین بار در عمرم بود که به آن‌جا رفتم.»

این بازیگر ۷۱ ساله امسال در فیلم‌های «کیفر» (Retribution) و «در سرزمین قدیسان و گناهکاران» (In the Land of Saints and Sinners) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید