news-background
news-background

دومین تریلر فیلم Expendables 4

فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» در ماه سپتامبر اکران خواهد شد.

دومین تریلر رسمی فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» (Expendables 4) با بازی «سیلوستر استالونه»، «فیفتی سنت» و «جیسون استاتهام» منتشر شد. «اسکات وا» که «جنون سرعت» (Need for Speed) را در کارنامه دارد «بی‌مصرف‌ها ۴» را کارگردانی کرده در حالی که فیلمنامه با همکاری «اسپنسر کوئن»، «مکس آدامز» و «جان جوزف کانلی» به نگارش درآمده است.

در قسمت چهارم چندگانه اعضای گروه «بی‌مصرف‌ها» همچنان آخرین گزینه روی میز برای نجات دنیا به شمار می‌آیند. اما اعضای جدید «خون تازه‌ای» به کالبد گروه می‌بخشند.

«مگان فاکس» در نقش یک مأمور سیا به نام جینا،  «اندی گارسیا» نقش مارش مأمور سیا، «دولف لاندگرن» در نقش «گانر جنسن»، «لوی ترن»، «جیکوب اسکیپیو»، «ایکو اویس» و «تونی جا» دیگر بازیگران فیلم خواهند کرد. «آرنولد شوارتزنگر» پیش‌تر در مصاحبه با  «اینترتینمنت ویکلی» فاش کرده بود که در این دنباله نقش‌آفرینی نکرده است: «به نظرم قسمت اول و دوم فیلم بسیار خوب و هیجان‌انگیز بودند اما در رابطه با قسمت سوم فکر می‌کنم شخصیتی که من آن را بازی می‌کردم، متن قابل قبولی نداشت و تاثیر آن را در ایفای نقش من دیدید که چنگی به دل نمی‌زد.»

این دنباله مانند قسمت‌های اول و دوم رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده است. قسمت سوم با رده سنی بالاتر از ۱۳ سال اکران شد و هواداران زیادی را از دست داد. فیلمبرداری قسمت چهارم سپتامبر سال ۲۰۲۱ آغاز شد و تا دسامبر آن سال ادامه داشت. استالونه اکتبر آن سال اعلام کرد که فیلمبرداری صحنه‌های او به پایان رسیده است.

فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» ۲۲ سپتامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید