news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال احیا شده Frasier

تاریخ پخش فصل جدید «فریژر» اعلام شد.

پارامونت+ با انتشار تصاویری تأیید کرد که سریال احیا شده «فریژر» (Frasier) ۱۲ اکتبر پخش خواهد شد. پخش این فصل با دو اپیزود آغاز می‌شود و قسمت‌های باقی‌مانده هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. پارامونت فوریه سال گذشته تأیید کرد که نگارش فیلمنامه این دنباله آغاز شده اما این هفته سفارش ساخت یک فصل را در ده اپیزود رسماً صادر کرد.

«کلسی گرامر» در این سریال نقش مجری رادیویی «فریژر کرین» را تکرار می‌کند و تهیه‌کننده پروژه خواهد بود. فریژر در این فصل به بوستون بازگشته و پسرش فردی با بازی «جک کاتمور-اسکات» وارد کالج شده است.

در سریال احیا شده بازیگرانی چون «نیکلاس لایندهرست»، در نقش پروفسور آلن همکلاسی سابق فریژر، «تاکس اولاگوندویه» در نقش الیویا همکار آلن، «جس سالگوئیرو» در نقش ایو هم‌اطاقی فردی و «آندرس کیث» در نقش دیوید ظاهر خواهند شد. «باب نوورث» در فصل جدید نقش لیلیث همسر سابق فریژر و مادر فردی را تکرار خواهد کرد. «پری گیلپین» نیز برای بایز در نقش رز بازخواهد گشت.

«فریژر» (Frasier) به نویسندگی «دیوید انجل»، «پیتر کیسی» و «دیوید لی» اسپین‌آفی برای سریال «چیرز» (Cheers) بود و بازیگران دیگری چون «جین لیوز»، «دیوید هاید پیرس»، «جان ماهونی»، و «دن باتلر» در آن ایفای نقش کردند. آن سریال در قالب ۱۱ فصل و ۲۶۴ اپیزود به تولید رسید و در خلال سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۳ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد.

دو اپیزود اول فصل جدید را «جیمز باروز» کارگردانی کرده که یکی از پدیدآورندگان و تهیه‌کنندگان سریال «چیرز» بود «ویل و گریس» (Will & Grace) را در کارنامه دارد.

فصل جدید «فریژر» ۱۲ اکتبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید