news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم سریال Upload و اولین فیلم بیل بر در مقام کارگردان Old Dads

فصل سوم «آپلود» در ماه اکتبر پخش خواهد شد.

پرایم ویدیو اعلام کرد که فصل سوم سریال کمدی علمی-تخیلی «آپلود» (Upload) را ۲۰ اکتبر پخش می‌کند. اولین تصاویر از فصل سوم این سریال به نویسندگی «گرگ دنیلز» نیز رونمایی شده است.

سریال «آپلود» با بازی «رابی امل»، «الگرا ادواردز» و «اندی الو»، داستانی در آینده نزدیک روایت می‌کند، جایی که انسان‌ها می‌توانند در زندگی پس از مرگ مورد نظرشان «آپلود» شوند. داستان در مورد یک توسعه‌دهنده جوان اپلیکیشن است که پس از یک سانحه رانندگی باید به سرعت در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در نهایت انتخاب می‌کند که به آخرت مجازی خانواده دوست دخترش آپلود شود.  «کوین بیگلی»، «زینب جانسون» و «اوون دنیلز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

نتفلیکس دوشنبه این هفته تأیید کرد که امتیاز پخش فیلم «باباهای پیر» (Old Dads) به کارگردانی «بیل بر» کمدین را خریداری کرده و در تاریخ ۲۰ اکتبر منتشر می‌کند.

بر که اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان را تجربه کرده و فیلمنامه آن را با همکاری «بن تیشلر» به نگارش درآورده نقش پدری میان‌سال به نام جک را بازی می‌کند. او و بهترین دوستانش با بازی «بابی کاناواله» و «بوکیم وودباین» پس از فروش کمپانی‌شان به یک جوان خود را عقب‌تر از زمانه احساس می‌کنند و دنیای در حال تغییر فرهنگ، کار و پدر بودن را به سختی می‌کاوند.

دیگر بازیگران فیلم «رین ادواردز»، «کیتی اسلتون»، «ریچل هریس»، «مایلز رابینز» و «جکی تون» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید