news-background
news-background

تاریخ پخش نسخه بلو-ری سریال‌های Loki و Mandalorian اعلام شد

نسخه بلو-ری سریال‌های «لوکی»، «مندلوری» و «وانداویژن» به زودی منتشر خواهد شد.

دیزنی اعلام کرد که نسخه بلو-ری سریال‌های «وانداویژن» (WandaVision)، «مندلوری» (The Mandalorian) و «لوکی» (Loki) را تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد.

فصل اول «لوکی» ۲۶ سپتامبر و مینی‌سریال «وانداویژن» ۲۸ نوامبر به صورت بلو-ری منتشر خواهند شد در حالی که فصل اول و دوم «مندلوری» از ۱۲ دسامبر با این فرمت در دسترس قرار می‌گیرند. هر چهار عنوان از ۲۸ اوت در آمریکا پیش‌فروش می‌شوند.

سریال «وانداویژن» با بازی «الیزابت اولسن» اولین سریال استودیوی مارول در دیزنی+ بود که ژانویه ۲۰۲۱ پخش شد. فصل اول «وانداویژن» که در قالب شش اپیزود ساخته شد داستان‌هایی را بازگو می‌کند که پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) برای واندا و ویژن با بازی «پل بتنی» روی می‌دهند. آن‌ها سعی می‌کنند زندگی آرامی در حاشیه شهر کوچک وست‌ویو آغاز کنند، جایی که همشهریان‌شان از قدرت‌های آن‌ها آگاه نیستند. اما مرز میان واقعیت و خیال در این سریال به نویسندگی «جک شیفر» که از کتاب‌های کامیک «استن لی» و «جک کربی» اقتباس شده، رو به محو شدن می‌گذارد.

«پدرو پاسکال» در سریال «مندلوری» نقش تفنگداری را بازی کرد که مأموریت پیدا می‌کند از یک نوزاد یودا به نام گروگو محافظت کند. دیگر بازیگران سریال شامل «کارل ودرز»، «نیک نولت»، «جینا کارانو»، و «جیانکارلو اسپوزیتو» بودند.

«تام هیدلستون» در سریال «لوکی» که به وقایع «آخر بازی» پیوند می‌خورد نقش «خدای شرارت» را بازی می‌کند. «اوون ویلسون» و «سوفیا دی مارتینو» دیگر بازیگران این سریال‌اند. فصل دوم «لوکی» ۶ اکتبر از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید