news-background
news-background

سریال‌های The Peripheral و A League Of Their Own در آمازون کنسل شدند

دو سریال آمازون پرایم ویدیو با ادامه اعتصابات هالیوود کنسل شد.

پرایم ویدیو فصل دوم سریال‌های «پیرامونی» (The Peripheral) و «لیگ خودشان» (A League Of Their Own) را تولید نمی‌کند. این شبکه پیش‌تر سفارش ساخت فصل دوم این دو سریال را صادر کرده بود.

اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) که وارد صد و نهمین روز خود شده و اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) که به روز سی و ششم رسیده، علت لغو این پروژه‌ها ذکر شده است.

سریال علمی-تخیلی «پیرامونی» که از رمان علمی-تخیلی «ویلیام گیبسون» اقتباس شده در مورد شخصیتی به نام «فلین فیشر» با بازی «کلوئی گریس مورتس» است که در گوشه‌ای فراموش‌شده از آمریکای آینده می‌کوشد بنیان خانواده‌اش را حفظ کند. فلین زنی زیرک و جاه‌طلب است که بخت با او یار نبوده. او آینده‌ای برای خود متصور نیست، تا اینکه آینده او را فرامی‌خواند.

«اسکات بی. اسمیت» و «گرگ پلاگمن» نویسندگان و «جک رینور»، «گری کار»، «الی گوری»، «لوئیس هرتام»، «جی‌جی فیلد»، «تینیا میلر»، «شارلوت رایلی»، «الکساندرا بیلینگز»، «الکس هرناندز»، «کیتی لیونگ»، «جولین مور-کوک»، «ملیندا پیچ همیلتون»، «کریس کوی» و «آستین رایزینگ» دیگر بازیگران سریال در فصل یکم بودند. فصل دوم این سریال فوریه گذشته سفارش ساخت دریافت کرده بود.

فصل اول «لیگ خودشان» سی سال پس از اکران یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما در مورد بیسبال، داستان دیگری در دنیای بیسبال حرفه‌ای زنان روایت کرد. این مجموعه با بازی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی «ابی جیکوبسون» اوت سال گذشته پخش شده بود. «ویل گراهام» و جیکوبسون خالق سریال بودند و ظهور یک بیسبال نو در آمریکای زمان جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیدند.

«دارسی کاردن»، «شانته آدامز»، «روبرتا کولیندرز»، «بمیسولا ایکومل»، «کلی مک‌کورمک»، «پریسیلا دلگادو»، «کیت برلانت»، «مالی افرایم»، و «نیک آفرمن» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

این سریال در ماه آوریل سفارش ساخت فصل دوم در قالب چهار اپیزود را دریافت کرد اما مانند «پیرامونی» قربانی دیگر اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود شد. فیلمبرداری پروژه قرار بود زمستان آینده آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید