news-background
news-background

گروه جلوه‌های ویژه WandaVision «روزی ۱۸ ساعت» برای مارول کار کرده‌اند

عضو سابق گروه جلوه‌های ویژه «وانداویژن» می‌گوید عوامل روزی ۱۸ ساعت کار کرده‌اند تا پروژه را به موقع تحویل دهند.

یکی از اعضای گروه جلوه‌های ویژه سریال «وانداویژن» (WandaVision) می‌گوید در پاره‌ای از مواقع روزی ۱۸ ساعت برای مارول کار کرده تا پروژه به موقع آماده شود.

هفته پیش گزارش شد که متخصصین جلوه‌های ویژه در استودیوی مارول به توافق رسیده‌اند تا به عضویت اتحادیه بین‌المللی متخصصین فنی سینما و تئاتر (IATSE) ملحق شوند. به دنبال اعلام این توافق، بسیاری از هنرمندان بخش جلوه‌های ویژه در مصاحبه‌هایی توضیح دادند که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند.

«مارک پچ» یکی از این هنرمندان است که سابقه مشارکت در تولید «وانداویژن» را دارد و به «آی‌جی‌ان» می‌گوید افزایش پروژه‌های مارول در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» فشار زیادی به او و همکارانش وارد کرده است.

پچ می‌گوید: «وقتی روی «وانداویژن» کار می‌کردم به ما گفتند: «تا سه ماه آینده مرخصی نخواهید داشت مگر اینکه اپیزود دهم را تحویل دهید.» در آن زمان روزی ۱۸ ساعت کار می‌کردیم. فکر کردم: «چطور باید تحمل کنیم؟»»

او ادامه می‌دهد:‌«وقتی یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای را اساساً به یک عنوان بلند ۱۰ ساعته تبدیل می‌کنید، میزان کار در همان بازه زمانی یا حتی کمتر از آن ۱۰ برابر می‌شود. از زمان شروع پاندمی و [گرایش بیشتر مخاطبین به] استریم محتوا، مشخصاً در مورد مارول شاهد بودیم که میزان تقاضا از وقت و سلامت جسمی و ذهنی ما سر به فلک کشید.»

در ماه ژانویه بعضی از متخصصین جلوه‌های ویژه به «والچر» گفته بودند که استودیوی مارول بزرگترین «زورگوی» صنعت فیلمسازی است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید