news-background
news-background

تیموتی اولیفانت می‌گوید نقش کاپیتان کرک در Star Trek را در رقابت با کریس پاین از دست داده است: گفتند بازیگر جوان‌تری پیدا کرده‌ایم

اولیفانت می‌گوید نقش «کاپیتان کرک» در «پیشتازان فضا» را از دست داده است.

«تیموتی اولیفانت» در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) فاش می‌کند که نقش «کاپیتان کرک» در چندگانه «پیشتازان فضا» (Star Trek) را از دست داده است. این بازیگر ۵۵ ساله به یاد می‌آورد که «جی.جی. آبرامز» به او گفته است که بازیگری جوان‌تر را برای این نقش پیدا کرده است. این نقش در نهایت به «کریس پاین» ۴۲ ساله رسید.

اولیفانت می‌گوید: «آنچه می‌توانم درباره «پیشتازان فضا» به شما بگویم این است: رفتم و برای نقش «کاپیتان کرک» به صورت آزمایشی بازی کردم، اما به یاد می‌آورم که جملات را برای «جی.جی. آبرامز» که مردی بسیار دوست‌داشتنی است خواندم. فرایند بسیار دوست‌داشتنی بود. در همان زمان‌ها نقش «داک» [«دکتر لئونارد مک‌کوی» با بازی «کارل اوربان»] را به صورت آزمایشی بازی کردم، او گفت:‌ «برای نقش «داک» بازیگر انتخاب کرده‌ام، برای آن نقش تو را نمی‌خواهیم، اما هنوز بازیگر کرک را انتخاب نکرده‌ایم.»»

اما اولیفانت برای نقش کرک باید با «کریس پاین» رقابت می‌کرد: «فکر می‌کنم یکی از آن مواقعی بود که آماده بودند من را استخدام کنند، اما بازیگر جوان‌تری می‌خواستند، و [آبرامز] به سختی می‌توانست بازیگری جوان‌تر پیدا کند. و مدتی بعد، جی.جی. تماس گرفت و گفت: «یک بازیگر جوان‌تر پیدا کردم که واقعاً خوب است.»»

اولیفانت می‌گوید با اینکه نقش «کاپیتان کرک» را از دست داده رابطه خوبی با پاین دارد: «از آن پس با «کریس پاین» ملاقات کردم و در مقابل و پشت دوربین یکی از هوادارانش هستم. خیلی این مرد را دوست دارم. مرد خوبی است. شاید به آن حرف‌های ویژه صنعت نمایش شبیه باشد اما این افتخار را داشتم، می‌گویم افتخار، افتخار این را داشتم که یک سال در مراسم گلدن گلوب... بخش زیادی از شب را با «کریس پاین» در بار بگذرانم. واقعاً تحسینش می‌کنم. عجب مرد خوبی است. واقعاً آثارش را دوست دارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید