news-background
news-background

دیوید هاربر بازیگر سریال Stranger Things: دوست ندارم تا آخر عمر در خیابان من را «هاپر» صدا بزنند؛ از تلویزیون می‌روم

هاربر از هواداران می‌خواهد او را در خیابان «هاپر» صدا نزنند.

«دیوید هاربر» بازیگر سریال علمی-تخیلی و پربیننده «موجودات عجیب» (Stranger Things) می‌گوید دوست ندارد در کوچه و خیابان او را «هاپر» صدا بزنند. هاربر پیش از «موجودات عجیب» بازیگر چندان شناخته‌شده‌ای نبود اما پس از موفقیت این سریال به فیلم‌هایی چون «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول پیوست.

هاربر به «اینسایدر» می‌گوید: «به یاد می‌آورم که سال اول «موجودات عجیب» با یک تبلیغات‌چی گفت‌وگو می‌کردم و او می‌گفت: «شاید بهتر باشد که خیلی با این سریال وابسته نشوی.» گفتم: «چرا؟ عاشق این سریال و این شخصیت هستم.» واقعاً سریال و شخصیت را دوست دارم. اما نمی‌خواهم فقط آن شخصیت باشم. نمی‌خواهم فقط آن مرد باشم.»

هاربر خودش را با «جرج کلونی» مقایسه می‌کند در تلویزیون آغاز کرد و به سینما رسید: «به «جرج کلونی» فکر می‌کنم که سریال «ای‌آر» (ER) را ترک کرد. امروز او را «جرج کلونی» می‌بینیم، اما او زمانی فقط آن بازیگر مرد سریال «ای‌آر» بود که در فیلمی با «نیکول کیدمن» بازی می‌کرد.»

او اضافه می‌کند: «بیش از این‌ها هستم. درون من چیزهای دیگری است، و می‌خواهم شما آن‌ها را ببینید. دوست ندارم تا آخر عمر هر پنج دقیقه در خیابان فریاد بزنند «هاپر».»

هاربر پیش‌تر گفته بود که آماده وداع با «موجودات عجیب»‌ است: «جالب این است که وقتی سریال را شروع کردم هیچ دوست نداشتم تمام شود. برای همین سریال را دوست داشتم. به نظر من سریال خیلی خوبی است، حتر اگر من در آن بازی نکنم. حالا تقریباً نه سال از فیلمبرداری فصل اول گذشته و فکر می‌کنم وقت تمام شدنش رسیده باشد. اما البته اتفاق خیلی تلخ و شیرینی است. می‌دانید، غم‌انگیز است.»

هاربر از ۲۵ اوت فیلم «گرن توریزمو» (Gran Turismo) را در سالن‌های سینما دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴

خود کرده را تدبیر نیست !

نمایش اسپویل