news-background
news-background

رکسان تونس معشوقه سابق کلینت ایستوود در ۹۳ سالگی درگذشت

معشوقه سابق بازیگر «خوب بد زشت» درگذشت.

«رکسان تونس» معشوقه سابق «کلینت ایستوود» که به مدت ۱۴ سال با این بازیگر و کارگردان رابطه داشت پس از یک دوره کوتاه بیماری در ۹۳ سالگی درگذشت.

بازیگر فیلم «نابخشوده» (Unforgiven) و «خوب بد زشت» (The Good, the Bad and the Ugly) از این رقصنده دختری ۵۹ ساله به نام کیمبر دارد که با انتشار بیانیه‌ای در روز دوشنبه درگذشت مادرش را تأیید کرده است. او در مصاحبه با «رادارآنلاین» می‌گوید: «[کلینت ایستوود] به اندازه من ناراحت است.»

تونس بنا بر یک ادعا «عشق واقعی» ایستوود بوده و آن‌ها «تا پایان» رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند. این دو در سال ۱۹۶۴ با یکدیگر وارد رابطه شدند وقتی که ایستوود با «مگی جانسون» ازدواج کرده بود. ایستوود و جانسون دو فرزند به نام‌های کایل و الیسون به دنیا آوردند و در سال ۱۹۸۴ پس از ۳۴ سال از هم جدا شدند.

ایستوود و تونس در سال ۱۹۵۹ آشنا شدند و تا ۱۴ سال با یکدیگر ماندند. تونس در فیلم اکشن و کمدی «هر راهی به جز رهایی» (Every Which Way But Loose) در سال ۱۹۷۸ نقش کوتاهی بازی کرده است. در سال ۱۹۹۲ نشریه «نشنال اینکوایرر» از منبعی نقل کرد که ایستوود به معشوقه‌اش گفته است که حاضر نیست از همسرش به خاطر او جدا شود.

ایستوود از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۴ نیز با «دینا ایستوود» ازدواج کرده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید