news-background
news-background

«پول برای همین چیزهاست»؛ حضور جان هم در اعتصاب بازیگران به سبک Mad Men

«جان هم» در اعتصاب بازیگران حضور پیدا کرده است.

اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) و نویسندگان آمریکا (WGA) همچنان ادامه دارد و پس از چندین هفته هنوز نشانه مثبتی از توافق با تهیه‌کنندگان مشاهده نمی‌شود. بازیگران سرشناس زیادی این روزها در تعطیلات به سر می‌برند اما بسیاری دیگر از این ستارگان از جمله «برایان کرانستون»، «مندی پتینکین»، «باب اودنکرک»، و «آدام سندلر» در تجمع بازیگران و نویسندگان حضور پیدا کرده‌اند. «جان هم» بازیگر نقش «دان دریپر» در سریال «مد من» (Mad Men) نیز به تازگی به این اعتصابات پیوسته است.

«اینترتینمنت ویکلی» گزارش داده است که «سارا سیلورمن» سه‌شنبه این هفته در اینستاگرام تصاویری از اعتصاب بازیگران و نویسندگان منتشر کرده است. در یکی از این تصاویر «جان هم» با تابلویی دیده می‌شود که روی آن نوشته شده: «پول برای همین چیزهاست.»

این جمله ارجاعی است به جمله معروفی از اپیزود هفتم از فصل چهارم سریال «مد من». در آن صحنه، شخصیت «پگی اولسن» با بازی «الیزابت ماس» دان را متهم می‌کند که ایده او را سرقت کرده و برنده جایزه شده است. دان می‌گوید پگی فقط «هسته» آن ایده را مطرح کرده است.

دان می‌گوید: «کار تو این است. من به تو پول می‌دهم، تو به من ایده می‌دهی.» اولسن با چشمانی نیمه اشک‌آلود پاسخ می‌دهد:‌ «اما شما هیچ‌وقت نمی‌گویید متشکرم.» دان جواب می‌دهد: «پول برای همین چیزهاست!»

ماس و هم پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بودند که «چمدان» (The Suitcase) اپیزود محبوب آن‌هاست. هم گفته بود: «نه تنها از ساختنش لذت بردیم، بلکه باید با یکی از بهترین آدم‌های دنیا [ماس] همکاری می‌کردم، و باید به شکلی انواع عواطف و احساسات را واردش می‌کردیم.» ماس اضافه می‌کند: «احساس کردم که ترکیبی بود از چهار سال کار و چهار سال رابطه میان دان و پگی.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید