news-background
news-background

جیمی دورنان: به موفقیت رابرت پتینسون حسادت می‌کردم

دورنان می‌گوید چشم دیدن موفقیت پتینسون را نداشته است.

«جیمی دورنان» در مصاحبه با «وایرد» اعتراف کرده است که در اوایل دوران بازیگری به موفقیت «رابرت پتینسون» حسادت می‌کرده است. دورنان و پتینسون به همراه بازیگرانی چون «اندرو گارفیلد» و «ادی ردمین» همگی در یک دوره جوانانی جویای نام بودند. پتینسون با فیلم‌های «گرگ‌ومیش» (Twilight) به شهرت جهانی رسید.

دورنان می‌گوید: «از مدت‌ها قبل راب را می‌شناختم. دوست خیلی خوبی است. عاشقش هستم. فکر می‌کنم یکی از متعهد‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازیگران حاضر است. شاید در مقطعی در آن اوایل به او حسادت می‌کردم. همگی در لندن دوست بودیم اما راب به جاهایی می‌رسید که ما نمی‌رسیدیم. به نظر من خوش‌برخوردترین آدم دنیاست.»

دورنان سال گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» گفته بود: «در مورد راب همیشه این‌گونه بود که او زودتر به موفقیت رسیده، بنابراین کمی این تصور به وجود آمد که «آیا او واقعاً در بین ما جا دارد؟» چون ما نقشی به دست نمی‌آوردیم اما او دائماً کار می‌کرد. «گرگ‌ومیش» را بازی کرد و ناگهان در طبقه متفاوتی نسبت به ما قرار گرفت.»

قسمت اول «گرگ‌ومیش» در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و به سرعت پرفروش شد. این چندگانه تا سال ۲۰۱۲ و با پنج فیلم ۳.۳ میلیارد دلار فروخت. دورنان تا سال ۲۰۱۵ وقتی «پنجاه طیف گری» (Fifty Shades of Grey) بازی کرد به شهرتی در سطح پتینسون نرسید.

دورنان به تازگی در فیلم «قلب سنگی» (Heart of Stone) نتفلیکس مقابل «گل گدوت» نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم ۱۱ اوت پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید