news-background
news-background

برایان رندال همسر سندرا بولاک درگذشت

همسر «سندرا بولاک» درگذشت

«برایان رندال» همسر «سندرا بولاک» پس از مبارزه با بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) در ۵۷ سالگی درگذشت. خانواده رندال با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرده‌اند که او ۵ اوت از دنیا رفته است.

رندال که یک مدل و عکاس بود در سال ۲۰۱۵ و در جشن تولد پسر بولاک با او آشنا شد. این دو در آن سال در مراسم ازدواج «جنیفر انیستون» و «جاستین ترو» در کنار یکدیگر دیده شده بودند. بولاک ۵۹ ساله دو فرزندخوانده ۱۳ و ۱۱ ساله به نام لویی باردو و لایلا دارد.

بولاک در سال ۲۰۲۱  و در یکی از اپیزودهای برنامه «جیدا پینکت اسمیت» (Red Table Talk) گفته بود‌: «عشق زندگی‌ام را پیدا کردم. دو فرزند زیبا داریم – سه فرزند [با] دختر بزرگتر [رندال]. بهترین اتفاق ممکن است.»

بازیگر «شهر گمشده» (The Lost City)، «قفس پرنده» (Bird Box) و «خواستگاری» (The Proposal) اضافه کرد: «نمی‌خواهم بگویم مثل من باشید، اما من به یک تکه کاغذ احتیاج ندارم تا یک همسر و مادر متعهد باشم. نیازی نیست به من گفته شود که در سخت‌ترین زمان‌ها [در کنار همسرم] حضور داشته باشم.»

او در بخش دیگری از مصاحبه گفته بود: «او الگویی است که می‌خواهم فرزندانم داشته باشند. همسری دارم که بسیار مؤمن است اما همیشه دو نوع نگاه به مسائل وجود دارد. همیشه با او مواق نیستم و او همیشه با من موافق نیست. اما او یک الگو است حتی وقتی با او موافق نیستم. سماجت می‌کنم اما باید گاهی بنشینم و گوش کنم و بگویم: «به شکل دیگری می‌گویی اما حرف ما یکی است.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید